O.P.I. - Next Stop... The Bikini Zone


Next Stop...The Bikini Zone. Een paars en goudgroene duochrome met shimmer. Het was al te zien aan het lakje dat ie slecht zou dekken en de research op Google bevestigde dat.
Deze lak is echt beter te gebruiken als topcoat over een lichte of bijvoorbeeld zwarte lak. Na 3 lagen zie je nog steeds je nagel er door heen. Ik heb dan ook eerst mijn nagels wit gelakt om vervolgens deze lak er over heen te doen.

En daar had ik alsnog 3 lagen voor nodig om 'n beetje fatsoenlijk resultaat te krijgen. En eerlijk gezegd; dat is niks voor mij. Ik hou daar niet van. En echt veel zin om dit lakje te gaan dragen had ik dan ook niet! Maar eerlijk is eerlijk, ik wil alles geprobeerd hebben en ik wil ook graag op NailTalk de hele collectie showen.

Een zwarte lak eronder had waarschijnlijk beter geweest. Maar vooruit! Dus met een witte lak eronder en 3 lagen Next Stop...The Bikini zone, here we go.






Hij is best mooi, vooral met die shimmer er in! In de zon is ie nog net ietsje mooier. Maar of ie mijn hart gestolen heeft? Nee. Geen lakje voor mij. Zelfs als topcoat had ie van mij nog beter mogen dekken. Misschien zal ik 'm ooit nog eens dragen over een zwarte lak. Wie weet :-)

Wat vind jij van dit lakje?



11 reacties:

  1. Ik vind het duochrome effect heel leuk, maar spijtig van de dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe kleur! Het duochrome effect is heel speciaal :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the shift in this one - very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty an versatile polish!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have it, it's a nice, kind of metallic purple :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de dekking, de shimmer in het lakje is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge wat een fantastisch effect heeft deze nagellak....heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Duochrome is niet mijn ding. Zeker niet als je 3+ Lagen nodig hebt hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er opzich erg leuk uit. Ik ben alleen totaal geen fan van duochroom lakken...

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****