O.P.I. - AmazON...AmazOFF


Ik las dat OPI in hun persbericht vertelde dat OPI bij het bedenken van deze Brazil collectie je wilde laten denken aan kleuren van de "tropische regenwouden en warme zandstranden". En ik denk dat ze daar goed in geslaagd zijn!
Jungle groen, al vind ik 'm ook wel naar blauw neigen. Moeilijk kleur; mijn camera had er moeite mee en pikte meer blauw op dan groen. Dit is de laatste van de vier mini's!

Wil je de swatches van de andere drie ook bekijken? Klik hier voor Kiss Me I'm Brazilian, hier voor Where Did Suzi's Man-Go? en hier voor Next Stop...The Bikini Zone.

Wat een leuke collectie is dit! Ik hou van de creamy lakken en de heerlijke felle kleuren. Dit is de donkerste van de drie en ik vind 'm prachtig. Dekkend met twee lagen en zonder topcoat ook al een mooie finish.
Het is wel een 'stainer', dus draag een basecoat!




Ik ben blij met dit lakje. Er is maar 1 van deze collectie die ik niet zo geweldig vond zoals je hebt kunnen lezen, maar absoluut blij met deze aanschaf!

Wat vind jij van dit lakje?





13 reacties:

  1. Super mooie kleur. Voor alle seizoenen ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een van mijn favorieten van deze collectie, ik hou van teal, maar draag die kleur wel meer in de herfst of op het eind van de zomer.

    Hij staat je fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Has it stained your nails? I remember I used a base coat of a bad quality and I got a few nails stained with this nail polish. I still have it though because I love this shade! Lovely pics.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What beautiful nails you have. I love them and the nail polish looks amazing.
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kleur vind ik erg mooi, het lijkt wel en beetje petrol achtig op je nagels, terwijl het in het felsje veel feller van kleur lijkt...mooie tint !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit soort kleurtjes vind ik erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een prachtig setje. Had ik niet verwacht! Deze kleur is ook werkelijk super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft dat setje mooie kleuren! Dit groene lakje is ook weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It's too teal for me - but it looks amazing on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kleurtje! En je nagels wauw zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****