Nicole by OPI - One Voice


Zo'n merk waar ik altijd nieuwsgierig naar ben maar waarvan mijn portemonnee zegt NEE. En daar komt Blokker met een geniaal idee; Big Bazar. Daar heb ik deze gescoord.
Heb er eigenlijk twee gescoord. En om meteen met de deur in huis te vallen hoop ik dat de dekking van die andere lak beter is. Een goed dekkende, met zo'n 2 laagjes, gele lak, is very hard to find. En ik hoopte stiekem dat deze met 2 laagjes ook goed zou zijn. Heb er drie op en het is nog niet mooi dekkend.

Balen! Vind de kleur erg leuk en de shimmer in de lak maakt 'm echt wel heel mooi... op de foto's lijkt ie overigens best wel dekkend. Ik zit er tenslotte ook met mijn neus bovenop... maar nee, dekking vind ik ietsje jammer.




Geen kind overboord met een prijsje van (correct me if I'm wrong) € 3.99. En ik heb 'm prima kunnen gebruiken voor een leuke nail art! Dus alsnog veel plezier van gehad.

Wat vind jij van One Voice?






26 reacties:

  1. Ja dat heb ik ook met de nicolé lakken. Ik heb er nog wat staan en hoop echt een dekkende er tussen te vinden. Maar ach voor € 3,99 kan ik er ook niet over zeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee zo denk ik ook! Ik denk dat die andere wel beter dekt, maar ik wacht nog maar even af ;-)

      Verwijderen
  2. It's a nice yellow with pretty shimmer, I like it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I prefer pastel yellows - but I have to agree this is a beautiful sunny yellow!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Me too! But don't have any.... Will go and have a search for it :-D

      Verwijderen
  4. De kleur is echt prachtig! Jammer dat de dekking wat tegenvalt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de foto lijkt het mee te vallen, maar 3 lagen en dan nog niet helemaal mooi dan is het gewoon slecht...

      Verwijderen
  5. Ooh de kleur is wel mooi, en die shimmers erin ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty yellow shade and the shimmer of it is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur, zeker leuk voor een nail art. Ik heb onlangs ook één lakje van deze collectie gekocht, ik heb heb hem zelf nog niet getest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben wel benieuwd naar je swatches! :-)

      Verwijderen
  8. Hmm, ik heb er een aantal waar de dekking fantastisch van is! Zelfs met 1 laagje! Jammer!
    Ik zelf ben niet echt fan van geel maar deze warme gele kleur is zeker wel een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat die andere ook echt een topper is qua dekking. Ach, geel is nu eenmaal lastig...

      Verwijderen
  9. Mooi lakje wel jammer van de dekking

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de dekking juist wel goed meevallen voor 2 laagjes! Echt een stoere kleur ook, en die shimmer is ook een leuke toevoeging aan de nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en toch is het niet 100% en dat is wel mijn streven :-D

      Verwijderen
  11. Zelf ben ik niet zo van de gele nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kleur! Ik heb dringend eens een gele nagellak nodig :) Spijtig genoeg vind ik de Nicole by OPI lakken nergens in mijn land!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh das jammer! :-( Als je voor geel gaat zou ik deze maar niet nemen, mocht je 'm vinden...

      Verwijderen
  13. Wat een mooie shimmer zit er in het lakje! Wel jammer dat de dekking wat minder is

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oehh wat een mooi lakje zeg!
    Jammer dat de dekking tegevalt, maar de kleur vind ik wel erg mooi en zomers

    x julia

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****