Maybelline- Metal Me Teal


Wat is het toch leuk dat Action ook de duurdere merken verkoopt zo nu en dan! Ik heb toch wel een aantal mooie lakjes gescoord daar. Zo ook deze, Metal Me Teal.
Weet je wat zo fantastisch aan deze lak is? Hij dekt met één laag. Ja, echt! Perfect toch? Het kwastje lakt makkelijk, en de lak droogt snel. Topper!





In zoveel opzichten perfect. En toch... Het is niet mijn cup of tea. Ook niet met topcoat. Spijtig, maar vind 'm te saai!

Wat vind jij eigenlijk van Metal Me Teal?




16 reacties:

  1. Teal polishes like this one looks really good on you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Perfect because it really is my favorite color! :-)

      Verwijderen
  2. Oh dit is echt mijn kleur haha! Vind hem zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleur vind ik ook super, maar de rest... Meh.

      Verwijderen
  3. Ik zie een verandering in je layout, leuk zo met de bloemetjes!

    Action heeft inderdaad leuke merk lakjes de laatste tijd. Ik vind hem wel mooi en de glans is ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, wat leuk! Wilde het wat een zomerse look geven na dat oranje :-D

      Verwijderen
  4. I like it a lot. I like teals.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I like teals as well, but this one is a bit too boring for me!

      Verwijderen
  5. Als hij in 1 laagje dekt, zou je 'm ook eens kunnen gebruiken als stamping polish! Staat vast erg leuk met de glimmerigheid :) Ik vind hem zo los trouwens wel echt mooi op je nagels staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan wel begrijpen dat je hem saai vind. Het is een mooie kleur maar niet echt spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I have a few polishes from this collection, but not this beautiful one. I like the metallic finish of it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kleurtje ziet er erg leuk uit met die shimmer erin! Wat fijn dat hij in 1 laag dekt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lakje! En wat zijn jouw nagels mooi! <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te saai ha ha, jij bent grappig. Ik vind het een mooie kleur, alleen de finish is niet mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****