Max Factor - Marshmallow


Een gehavend flesje van MaxFactor. Dat hield mij niet tegen 'm voorzichtig in mijn winkelmandje te leggen bij de Action. Want dit roze kleurtje sprak me aan.
Het is een zachte, lieve roze kleur. En crème lakken spreken me sowieso aan. Ik zag dat er een stukje van het flesje miste en dat er ook wat los glas op zat. Heb later de gevaarlijke splinters weggehaald en een plakbandje er om gedaan. Tja, waarom die moeite. Omdat ie zo mooi is! Heb nog gezocht om een andere maar die was er niet.

Voor normaal gesproken een lakje van 8 a 9 euro vond ik dit een mooie vondst bij de Action. Vraag me niet wat ik er nu voor betaald heb; ik heb geen idee! Ik schat zo rond de 3 euro?





Ik heb een aantal mooie, favo roze lakken in mijn collectie en ik denk dat ik deze daar bij ga zetten. Hij verdient een mooi plekje! En ik moet nu dus echt wel toegeven dat ik wel een zwak voor roze heb....

Wat vind jij van Marshmallow?





16 reacties:

  1. Inderdaad een hele mooie kleur roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleur! Echt een heel leuk roze :) Ik zou een gehavend flesje me ook niet laten tegenhouden als ik de kleur echt leuk vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeej, eindelijk een zwak voor roze :D hij is zeker heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute. It really reminds me of marshmallows.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, lief kleurtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It really looks like Marshmellow, very pretty shade!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahahahaha die laatste zin is geweldig :P

    De lak is echt fantastisch mooi roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap goed dat je 'm mee hebt genomen ondanks dat het flesje kapot is. Prachtig!
    Wat hebben je nagels trouwens ook allemaal weer een mooie lengte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook al is de buitenkant van een parel beschadigt, zal hij als hij echt mooi is nooit zijn ware glans verliezen....mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kleurtje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Another super feminine and pretty one!!
    It looks really good on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief kleurtje :D (ik ben trouwens een nieuwe bloglovin follower ;) )

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****