Laushine 85 ( & nail art)


Van Margo van Getyournailsdone.nl mocht ik weer een paar lakjes reviewen! Altijd leuk :-) En helemaal leuk omdat ik nog geen een Laushine lak in mijn collectie heb!
Dit keer kreeg ik een paarse lak met blauwe shimmer. De lakjes hebben geen naam, maar wel een nummer. Vind de flesjes mooi met het diamantje op de voorkant! En de gouden dop ligt lekker in de hand.

Het kwastje is best lang en van gemiddelde breedte, wat ik een pluspunt vind. Ik heb twee laagjes nodig gehad om 'm compleet dekkend te krijgen. De blauwe shimmer maakt het geen gewone paarse nagellak, kijk je mee?





Op de macro kun je de shimmer goed zien, wauw! Weet je wat ik ook mooi vind? Zulke lakjes kunnen vaak wat streperig zijn. Niet deze! Hij valt lekker op. Ik heb een nail art gemaakt op deze lak! En ik was in een vrolijk bui :-)


Laushine is verkrijgbaar bij Getyournailsdone.nl en je betaald € 3,50 voor dit lakje. Ze hebben niet alleen Laushine, maar ook Safari, W7, Revlon en prachtige Let it Glitter lakken (indie!) waarvan GYND daar een eigen (limited edition) lijn van heeft.

Wat vind jij van dit lakje?




13 reacties:

  1. It's a beautiful purple, but it's even more beautiful with the flowers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lak. De blauwe shimmers maken hem echt prachtig!

    De nailart is mooi, as always!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Heel erg leuke kleur met die blauwe shimmer, en je nail art past er geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt een mooi lakje!

    Wat mij dus ook al opviel bij de licht roze metallic lak is dat ze niet strepen... Echt zooo geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! The nail polish is very pretty - reminds me of Sally Hansen with the Swarovski crystal :) Gorgeous nail art :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ( zit met open mond te kijken) wat onwijs leuk om deze nail art te zien....deze kleur is echt fantastisch, helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur! Die nailart is ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleur paars! En je nailart; wow! Helemaal mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a pretty purple! I love the shimmers in there. :) And the flowers you added are stunning! :D

    ~ Yun

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like that the polish has a blue shimmer, but the nail art stoles the spotlight totally from the polish. It is wonderful! I wish you a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, als had de kleur in een cream nog mooier gevonden :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice purple! Looks great with flowers! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****