Inspired by... - Nail Art


Dit keer heb ik mij laten inspireren door NailDecor. Ik volg haar al geruime tijd op Instagram en ze maakt de leukste en vaak ook makkelijke nail arts!
Haar account is zeker de moeite waard. Ze post ook video's over hoe ze haar nail arts maakt, erg leuk!
Dit keer zag ik eentje voorbij komen waar ik meteen verliefd op was en moest ik gewoon na maken.

Ik heb Marshmallow van MaxFactor gebruikt en acrylverf; zwart en wit. Een dun kwastje en topcoat heb je nodig, that's it!





Leuk he? En zo simpel! Moet er wel bij zeggen dat zij van NailDecor het wel met alleen nagellak heeft gemaakt. Dat maakt de strepen iets groffer, die van mij zijn iets fijner. In beide gevallen goed laten drogen voordat je de topcoat aan brengt! Ik ga dit nog eens maken met een andere kleur :-)

Wat vind jij van mijn nail art?



17 reacties:

  1. Erg leuk! Vind je kleurencombinatie gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel gaaf! Ik vind juist deze dunne streepjes erg gaaf, het lijken wel veertjes! De kleuren zijn ook zo mooi samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo leuk! De kleuren zijn perfect voor dit design, moet ik ook eens proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk zeg! Maar het resultaat mag er zeker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu inspireer je mij want ik wil m graag namaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's very pretty and the colors match well!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie combinatie! Ik heb zoiets ook eens met een waaierkwast gemaakt, maar dan wordt het net wat slordiger. Jij hebt hem erg netjes gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Roze, zwart en wit,... Eigenlijk de perfecte combi. En zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ziet er super uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw hij is echt super mooi geworden! Heel knap zo die dunne streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf! Hele mooie overloop zo.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****