Inspired by Madeline Poole


Ik heb eerder een nail art gemaakt geinspireerd door deze vrouw. Volg haar op Instagram en zij maakt echt zulke leuke dingen. Vind het vernieuwend, soms makkelijk, soms moeilijk, maar altijd mooi.
De horizontal distress nail art heb ik ook van haar 'gepikt'. Wat heb ik daar veel en leuke reacties op gekregen, zowel op Instagram als hier op NailTalk. Bedankt daarvoor!

In eerste instantie was ik niet heel tevreden over mijn nail art. Hij is toch anders geworden. Maar al met al toch wel een heel gaaf effect als eindresultaat. Dus laat 'm toch zien hier!






Apart is het zeker :-) Heb een zwarte lak van Max (Action) gebruikt als ondergrond, een witte lak van W7 en verder heb ik acrylverf verdund met water voor de kleurrijke effecten. Vind het gaaf geworden! Misschien nog eens met andere kleuren proberen?

Wat vind jij van mijn nail art?

PS: Wil jij je WK nagels hier zaterdag op NailTalk hebben? Mail me dan je foto!





23 reacties:

  1. Oh dat is inderdaad heel bijzonder. Ik zal haar eens opzoeken op Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @mpnails, daar kun je haar vinden!

      Verwijderen
  2. Erg leuk gedaan dit!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij zegt tenminste nog dat je iets "pikt"... En verder vind ik het echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wel... Kan me rot irriteren als het niet gebeurd. Op Instagram ook al aantal keer meegemaakt..

      Verwijderen
  4. Heel artistieke nailart! Erg leuk gedaan! Welke acrylverf gebruik jij? Ga misschien ook maar eens proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik gebruik acrylverf van het merk Amsterdam :-)

      Verwijderen
  5. Lovely pattern, looks great on your nails!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er toch wel heel erg gaaf uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. das t betere jatwerk ;) wat een kleurig geheel. Denk dat ik zo brutaal ben dat ik deze van jou pik en met mijn sheer tints aan de slag ga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha leuk! Jat maar hoor, zet 'm op!

      Verwijderen
  8. It is very pretty, I like the colors you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw dit heb je tof gedaan! Mooie kleur gebruik ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow het ziet er heel ingewikkeld uit. Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg! Lijkt me ook mooi met de sheer tints van opi :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****