Happy Flower! - Nail Art


Weer een trend, watercolor nail art. En zoals de meeste trends wilde ik dit ook proberen. Genoeg acrylverf in huis, water uit de kraan en good to go.
Maar wat zal ik maken? Gezien ik dit niet eerder had gedaan dacht ik aan bloemetjes. Vaker gedaan op verschillende manieren maar nog nooit op deze manier.

Samen met een prachtig blauw lakje van Essie, 'Avenue Maintain' en de witte van W7 maakte ik deze mooie, vrolijke nail art!







Erg leuk om te maken en vind het resultaat ook super! Zo lekker zomers. Die blauwe lak van Essie verraste me echt weer. Poos geleden dat ik die heb gedragen en hij is zo ontzettend mooi en intens blauw. Ooit gekocht in de sale en de dekking is erg goed.

Wat vind jij van mijn Happy Flower nail art?

HAPPY WEEKEND MY DEAR FOLLOWERS!











31 reacties:

  1. Potjandozie wat een mini schilderijtjes! You did it! Altijd fijn om mooie nailarts te bewonderen! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhw wat lief, dank je wel Sonja! :-)

      Verwijderen
  2. Wauw, prachtig. Zo netjes! Ik vind het echt heel knap dat je dit allemaal kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, echt super mooi meid...lief en vrolijk tegelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa leuk he? Ben er ook erg blij mee. Wil 'm ook nog eens maken met groen!

      Verwijderen
  4. Mooi gedaan, al die vrolijke kleurtjes bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat super mooi gedaan!! Ziet er heel vrolijk en zomers uit! De kleuren die je hebt gebruikt zijn ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je deze nail art weer mooi en secuur gemaakt! De kleur blauw van Essie is zeker heel mooi en fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lieve bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. You've got pretty nails and it's one of the nicest nail arts I've seen. Really, I'm not kidding. Very much 'my style'.

      Verwijderen
  9. Ja echt een plaatje, vind die sheer tints echt een leuke trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow echt super schattig!!! ziet en echt heel leuk uit!

    Xx xNailartForYou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat mooi gedaan! Heel mooi met die pasteltinten, dat doe je gewoon met water mengen waardoor het lichter van kleur wordt? Super leuk! Ga binnenkort eens met mijn acrylverf aan de slag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt weer super leuk, en die blauwe nagellak is inderdaad echt gorgeous, wauw! Zeker met een gebruinde huid ziet zo'n kleur er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It's really beautiful - and the colors are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw echt weer fantastisch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf! Echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wow dit vind ik prachtig! Echt goed gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge wat ziet dit er onwijs vrolijk uit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben blij :-) super nail art

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****