DIY: Vaasjes

SOURCE
Ik kwam een hele leuke 'do it yourself' tegen en moest die gewoon even delen. Ben zelf best creatief en hou van knutselen. Naast nail arts maken doe ik eigenlijk veel te weinig met mijn creativiteit.
Dit is echt een leuk idee! Je kunt het maken zoals je wilt, met elke kleur die je wilt. Leuk als decoratie voor in je huis! Deze DIY is van www.cremedelacraft.com.




Als je dit alles in huis hebt en klaar hebt liggen kun je aan de slag!

- Haal het etiket van het flesje (de sticker)
- Laat het nagellak flesje leeglopen in de wegwerp beker
- Spray je het flesje in de gewenste kleur
- Wacht tot het helemaal droog is
- Rijg een knoopje om het garen of touw en dit wikkel je om de opening van het flesje

Done!


Bloemetje er in en klaar ben je! Is het niet lief? Vind de kleur roze die ze heeft gekozen erg mooi.
Ik heb wel een mooi plekje voor deze mini vaasjes, moet maar eens kijken bij de Action of ik een spuitbus kan vinden. Bekijk cremedelacraft.com voor nog veel meer leuke DIY's!

Wat vind jij van deze DIY?




16 reacties:

  1. Oh wauw, wat een geweldige DIY, deze moet ik echt onthouden! Ik vind het resultaat heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan natuurlijk ook (op een of andere manier, de tetails heb ik nog niet bedacht :P) met de leftover polish de binnenkant van het flesje kleuren :) Langzaam ronddraaien terwijl je 'm openhoudt ofzo misschien. Of gewoon de buitenkant lakken! Maar als je de binnenkant doet geeft dat wel een erg leuk effect ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Diy! Ik maak zelf regelmatig leuke Diy's die ik gezellig in mijn huisje heb staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cutesy :) Lovely :) Very good idea :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk bedacht! Heel creatief, lijkt me best grappig om een keer te proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!! Dit is echt fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een leuk idee, zo hoef je niet eens afscheid te nemen van je lege nagellakjes! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe super schattig! En het kwastje kun je nog gebruiken om een stripertje van te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige DIY! Wat een onwijs leuke manier om ze te blijven gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! En zo schattig klein! Deze ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je dit zelf al gedaan?
    Vind het wel leuk, maar zal dit dus nooit doen. Bij mij raken ze nl niet op! 😝

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh hoe super gaaf en schattig is dit!!! ;D

    Liefs, amorebeauty.be

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****