De leukste WK nagels!


Na een oproep op Facebook en Twitter kreeg ik leuke reacties. Hoe gaaf is het om alle leuke nail arts bij een te hebben in 1 artikel? Als dat niet helpt...
Wat een wedstrijd zeg, afgelopen zondag. Man, ik was gesloopt na de tijd. Die spanning! Ik had de moed al een beetje laten zakken en toen knalden ze er nog een paar in. Ongelofelijk. Laten we hopen dat vanavond ook zo spectaculair wordt met minstens zoveel doelpunten voor Nederland.

Hier mijn verzameling van de leukste WK nagels; allemaal van mensen die geregeld mijn blog bezoeken en ik die van hen. Nooit gedacht dat deze "nail community" ook zo ontzettend leuk, gezellig en lief kon zijn! Dus het is ook een soort bedankje. ENJOY!


WK nagels van Daphne van Dailynailsart



De bovenste twee zijn gemaakt door Sonja van RubyWingBenelux.


ORANJE!! :-) Gemaakt door Mandy van Nail-gloss.


Mooie french van Marielle van Nailpolishheaven.



Bovenste twee inzendingen van Jaudith !



Twee nail arts van MissPinkyNails !



Bovenste twee van Brilliantnails !



Wie kent Margriet Kuper niet in de nail community! Trouwe volger en ook gek op nail arts maken! (zie bovenstaande foto)


De is gemaakt door Mirjam van Jewel-nails



Bovenstaande nail art zijn gemaakt door Esther! Geen blog maar wel een leuke Faecbookpagina genaamd Littleloveroze !


Ook LovelyLonnie heeft haar WK nagels ingestuurd!



Bovenstaande inzendingen van Sylvia van NailartCreations !




Nailartaddict deed ook mee met bovenstaande inzendingen!


Bovenstaande inzending van Estelle van ProtectYourNails !


De Soccer nails van YouNailedit !


Leuk dat LinvanT ook meedeed, dit is haar inzending!




Last but not least de nail art van Margo, met Fluorescent Orange en Goldie van W7! Te koop in de leuke (budget) webshop GetYourNailsDone !


Ik hoop met heel mijn hart dat ik niemand vergeten ben! Heb echt veel inzendingen gekregen; ZO LEUK!
Als dit niet helpt... Ik ben wat afwezig geweest de afgelopen dagen vanwege ziekte. Aan de beterende hand, dus hoop er gauw weer te zijn.

Hopelijk heb je genoten van al deze prachtige nail arts! Heel veel plezier met de wedstrijd alvast, geniet er van!








18 reacties:

  1. Wat een hoop leuke nail arts. Wat is onze community toch geweldig. Beterschap meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zitten er hele leuke tussen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten eerste beterschap Miriam.
    En wat een diversiteit aan nailarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat veel leuke inzendingen! Leuk om alles te zien, krijg nu al zin in de wedstrijd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat gaaf zeg! Dat zijn er echt een hoop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat onwijs veel leuke nail art voor het WK! Ook leuk om zo andere nail blogs te ontdekken. Je hebt er een leuk artikel van gemaakt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief dat ik er bij mag staan. Wat een mooie creaties komen er voorbij. De bovenste van judith vind ik toch echt een kunstwerk, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel leuke;) Thnx dat die van mij erbij staat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk om te zien hoe creatief iedereen kan zijn met 1 thema :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat veel leuke zeg, ik kan gewoon niet kiezen hihi. Ik vind een french manicure met roodwitblauw nog het leukste denk ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zitten er ontzettend veel leuke nail-arts tussen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat ik er tussen sta �� dank je wel en wat een hoop inzendingen en leuke nailarts groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk om te zien!! Heb echt zin in vanavond, zo spannend! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke nailarts! Leuk om ze zo op een rijtje te zien, beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf om te zien dat er zoveel verschillende dingen worden gemaakt en dat allemaal met dezelfde kleuren. Erg top!
    Hopelijk gaan ze allemaal veel geluk brengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. onwijs tof om al die WK nagels bij elkaar te zien, vind het ook erg tof van je dat je dat doet voor andere!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eerste is ook zo leuk! Go Nederland ;)! België jammergenoeg eruit :( xx L. leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuk zeg, deze inspiratie!
    Jammer dat het wk voor nederland inmiddels is afgelopen, :)

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****