COTM- Challenge of the Month - *July*


Het idee is gegroeid om een challenge te gaan doen, een Challenge Of The Month. Elke maand een thema, elke maand een nail art.
Cindy van Brilliantnails.nl mailde naar verschillende bloggers en iedereen was razend enthousiast! Complimenten aan Cindy voor de organisatie, best een werk volgens mij. Het eerste thema is beach/ vakantie. Vond het wel lastig. Ik hou meer van abstracte nail art dan dat ik werkelijk iets uit moet beelden. Moest hier dus even goed over nadenken! Maar mijn eindresultaat werd ik wel vrolijk van eerlijk gezegd, ook wel leuk om eens uit mijn comfortzone te werken. Niet mijn beste werk, maar ach...


Is het niet schattig? Haha! Heb verf gebruikt en lakjes van MaxFactor, Nicole by OPI, Essie en 2 lakjes van de Action.

De nail arts van de anderen laat ik nu zien. Iedereen is zo enorm creatief geweest, helemaal geweldig!
De bedoeling is om een poll in te vullen van welke nail art jij het leukste vindt. Zo kunnen wij allemaal zien wie er gewonnen heeft!

Creatie van Creativenails4fun : 

Inzending van Infnails : 


De vierde (als ik die van mij al eerste tel)  is van Jaudith :


Vijfde creatie is gemaakt door Jewel Nails : 


En dan de zesde creatie, gemaakt door Lovewithessie : 


Nummer zeven, gemaakt door MissLanghaar : 


Achtste creatie door Xnailartforyou : 


Creatie nummer 9 door Brilliantnails : 


Creatie gemaakt door Mandy van Nail-Gloss : 


Inzending LovelyLonnie : 



Dit waren alle creaties! Prachtig he? Vind het zo leuk dat we ons allemaal hebben gebogen over een thema en daar deze creaties van hebben weten te maken. Prachtig!

Welke nail art vind jij het mooiste? Scroll nog maar eens heen en weer! Laat het ons weten via de poll:

Welke beach nailart vind jij het mooist?
  
pollcode.com free polls 


Bedankt voor je stem!

Wat vinden jullie van mijn beach nails?











16 reacties:

  1. Ze zijn allemaal mooi gelukt. En ondanks dat je iets anders moest maken dan abstract is het heel goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute challenge idea. I like your mani, because it is super cute and Judith's one is great too. But of course all of them have something special!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow er zitten zoveel mooie nailarts tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw nailart is super leuk! Vind het super leuk om mee te mogen doen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk! Ik vind ze echt allemaal heel leuk, moeilijk om een winnaar te kiezen! De jouwe is super, het zand en de wolkjes zien er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het nochtans heel mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik heb op jou gestemd hoor, ha! Heel tof en de uitvoering van iedereen is zo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, al die barry m lakjes :D vind je nailart echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het leuk om alle resultaten te zien! Die van jou is echt prachtig! Die details van het stoeltje, emmertje en schepje zijn zo leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die van jouw is echt zo mooi geworden! Erg leuk kom alle creaties langs te zien komen, ben benieuwd wie er wint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf, denk dat ik ook maar weer een uitdaging moet opzoeken! Of zelf organiseren!
    En Miriam, talentje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, allemaal erg mooi gedaan! Ik vind die van jou en van Brilliant Nails echt enorm leuk! Echt een fijn idee, ik ben nieuwsgierig naar de volgende challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een mooie nailarts allemaal! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie nail art! Zó gedetailleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your mani is amazing! I voted ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****