Colorful Leopard - Nail Art


Ik denk dat je inmiddels weet dat OPI 'sheertints' heeft uitgebracht. Het zijn topcoats die je over een lakje heen kunt dragen en hoe meer lagen hoe intenser de kleur. Ik heb mijn eigen!
Ik had een lakje thuis, een roze van beautyUK en toen ik die wilde swatchen kwam ik er achter dat ik waarschijnlijk 5 lagen nodig zou hebben voor een complete dekking. Ja daag dacht ik. Maar wel mooi te gebruiken als sheertint! En anders verdun je een lakje met transparante topcoat.

Heb zulke 'sheertints' gebruikt voor deze nail art, die ik op Instagram tegen kwam. Wist niet goed wie ik moest taggen gezien ik dit ontwerp wel 4 keer was tegen gekomen, nagemaakt. Ik zag 'm bij @filippa_bengtsson, mocht je haar willen vinden op Instagram!




Ik heb mijn nagels eerst wit gelakt en goed laten drogen. Daarna verschillende kleuren 'sheertints' er over heen en dan met een dottingtool de zilveren stipjes maken voor de leopard print. Met zwart omranden en klaar ben je!

Wat vind jij van mijn leopard nail art?



19 reacties:

  1. Wat een leuk idee! Ik vond de OPI sheer tints te duur omze zo te kopen, maar als je het op deze manier zelf kan maken is het wel super! Heel leuke leopard print ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gedaan met tijgerprint! Ik heb zelf ook OPI sheer tints alle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan zeg! Leuk dat je, je eigen lakje ervoor hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjonge, hier gaat mijn hartje een beetje sneller van slaan, dit vind ik fantastisch...mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous! I'd gladly wear it on my nails, no talent to create such things though :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat weer mooi gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en origineel gedaan! Vind hem erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee! Het resultaat is prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat gaaf! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, super mooi! Die kleuren en ook hoe dat luipaardpatroon loopt, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Super mooi en netjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He, he. I have leopard print nails too, but yours looks much better!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend gave nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. suuuuuper mooi!

    Liefs, amorebeauty.be

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****