ColorClub- Eternal Beauty


Blown away! Op zijn zachtst gezegd. Wat een prachtige holografische lak! Met een heel toepasselijke naam.
'Eternal beauty' en daar heeft ColorClub zeker gelijk in. Het is de enige holo die ik heb van ColorClub en zal in mijn stash blijven zolang ik een stash zal hebben. Je blijft er naar kijken!

Het holografische effect vind ik erg bijzonder. En hij lakt ook fantastisch! Dekkend met twee laagjes, geen strepen en razendsnel droog. Hij bleef ook erg lang mooi. Al met al, zeker de moeite en het geld waard om 'm aan te schaffen. Dat dacht mijn zus ook toen ze 'm voor me kocht, dank je wel Esther! :-)

Ik heb enorm veel foto's gemaakt. Elke beweging geeft je lak weer een geweldig effect. Het was dan ook moeilijk kiezen. So... bare with me and enjoy!









Ook head over heels? Ik wel! Mooiste holo lak in mijn bezit. En die zal ik vaker dragen deze zomer.
En moet maar eens goed gaan nadenken over de andere lakken in deze collectie. Want anders is deze zo eenzaam.

Wat vind jij van Eternal Beauty?




15 reacties:

  1. Wat een prachtige kleur, en het holo effect. ...wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hijs fijn want heb m zelf ook. Stiekem vind ik harp on it nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje he! Ik draag 'm ook erg graag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi effect geeft dat lakje! Prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Definitely head over heels. What a stunning beauty it is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi lakje. Very impressed alhier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eternal Beauty is in my mind the prettiest ever purple holo - I'm happy to have a back up LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjonge wat een waanzinnig mooie kleur....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw hoe geweldig! Het holografische effect is super sterk, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, the holo in there is so stunning! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, prachtig! Waanzinnig mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelfs de anderen zijn het geld meer dan waard! Ik heb beide collecties compleet en draag ze best vaak! Ze zijn zooooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow! What a beauty! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefde, wat een mooie kleur. En idd er mag geen nagellakje in de wereld alleen of eenzaam zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****