Camouflage for girls - Nail Art


Camouflage for girls haha! De vorige camouflage nail art die ik plaatste hier op NailTalk viel in de smaak en Mirjam van Jewel-Nails opperde een andere kleuren combinatie.
Met roze, geel en wit. Wat een idee! Ik was gelijk enthousiast. Niet lang daarna heb ik 'm gemaakt en wauw. Wat een lieve, leuke, girlie nail art is het geworden!





Word vrolijk van zo'n nail art. Eindeloze creaties mogelijk! En echt makkelijk om te maken. Niet teveel bij nadenken en niet te ingewikkeld maken met meer kleuren en weer bijwerken enzo... Deed ik bij de eerste camouflage nagels wel. Weer bijwerken en dan nog steeds niet tevreden. Deze was in één keer goed!

Dank je wel Mirjam, voor de suggestie, blij mee!

Wat vind jij van mijn camouflage nagels?





15 reacties:

  1. Great job! I like such moro motives in clothing too :) but I prefer girly/women colours, not olive and straight military shades.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geel/roze combinatie is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, lekker zomers!! En ook erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG, I am going to try this one too, I love it and the colors are perfect together!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah hihi hij is zo cute geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge wat leuk om te zien....daar word je gewoon vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww, this is so sweet, I love he colors - well everything about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan! Het lijken wel stickertjes :-) Dat gele nicole lakje heb ik trouwens ook maar nog nooit gebruikt *oeps*, had zo'n periode dat ik steeds gele lakjes kocht haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****