Brazilian Dots - Nail Art


Op de neon roze Kiss Me I'm Brazilian van OPI heb ik een nail art gemaakt. Een simpele nail art die iedereen kan maken.
Soms denk ik ook te moeilijk als het op nail art aankomt. Wat is leuker dan een nail art die zo klaar is en toch er zo leuk uit ziet?

Je hebt alleen een dottingtool nodig, gelakte (droge) nagels en een paar andere lakjes. Ik heb twee holografische lakken gekozen voor een extra opvallend effect. Mag ook wel met zo'n knal roze lak!





Simpel en toch zo leuk! Vooral de foto's in de zon laten de holografische lakken stralen. 

Wat vind jij van mijn Brazilian Dots nail art?




20 reacties:

  1. Weer helemaal geweldig meis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute looking design and I love the idea that you used holo polish for the dots, it makes the mani more special and interesting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's super sweet, I really like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk en lekker simpel...mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn holo lakjes toch leuk zeg! Erg leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk geworden, mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet te moeilijk maar echt een mooi resultaat. Ik ga m zelf zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke nailart! Lekker simpel maar erg mooi. Die holografische lakken zien er heel leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Holo dots look great. Nice combo of colours :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik al die mooie nail arts zie, krijg ik gelijk zin om dat ook eens te gaan proberen te maken....zo mooi en zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, de kleuren passen perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtig! De kleuren passen perfect bij elkaar, de kleuren van de stippen zijn prachtig met die glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so pretty! The blue and purple dots look great against the pink base. :)

    ~ Yun

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi en zo zomers

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****