Bourjois - Green Fizz


Green Fizz, grappige naam! En helemaal grappig als je bedenkt dat ik dit lakje lang geleden van de blogger BeautyFizz heb gekregen :-) Het is echt een prachtige, zomerse kleur!
Hij knalt echt van je nagels, heerlijk in de zomer! Dan trekken kleuren als dit mij meer aan, al trek ik mij er niet veel van aan om in de winter neon te dragen en donkergrijs in de zomer. Als ik iets mooi vind dan draag ik het!

Corail Magique is ook van Bourjois, wat een beauty. Was dus eigenlijk ook wel nieuwsgierig geworden naar dit lakje. Let's see!




Heerlijk kleurtje toch? Perfecte kleur ook voor een gradiënt nail art. Hou NailTalk in de gaten, hij komt gauw online.

Wat vind jij van Green Fizz?

PS: Gister kreeg ik een heads up van Beautyfizz: Weet je nog mijn artikel over de Acid Wash collectie van Maybelline? Ze komen naar Nederland! In Augustus liggen ze in de winkel. Leuk! (ga ze niet allemaal halen hoor, maar bijzonder zijn ze wel!)








24 reacties:

  1. Ohhh yes, I love it, I want it :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaauw! Echt een prachtig, zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is mooi, hij spat van mijn scherm af!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie kleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OW ik hou van dit soort knallende toffe kleurtjes! En tof he dat die lakken van Maybelline naar NL komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Heel mooie kleur :) En super van de Acid Wash collectie! Hopelijk komen ze ook snel naar België ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kleur! Deze gaat op de wishlist! Wauw, wauw, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kleurtje!! Die ga ik zeker een keer kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my god, ik ben verliefd, wat een perfecte kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja helemaal geschikt voor dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe lakt ie trouwens? Misschien kan ik m nog scoren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks op aan te merken! Twee laagjes en dekkend. Dik plat kwastje. Doen!

      Verwijderen
  12. That is a very, very beautiful green - so bright and bold!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja deze heb ik ook! Vind de kwastjes van Bourjois zo fijn! Heel breed maar perfect om je nagels gewoon mooi te strijken, love it :)
    En ben erg benieuwd naar de lakjes van Maybeline, op de site van Byaranka.nl kon je gisteren de swatches al zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleur! Ik ben gek op dit soort tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een superkleur, ik ben niet zo van de groentinten, maar deze tint spreekt mij wel aan...mooie zomerse kleur....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kleurtje! Corail magique heb ik ook, bourjois heeft erg fijne lakjes vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****