Bourjois Gradiënt - Nail Art



Kun je je de swatch van Green Fizz nog herinneren? Lekker knal groene lak, heerlijk zomers. Mijn idee was om gradiënt nagels te maken, met twee kleuren en één verloop. Toen dat niet zo goed lukte, heb ik het anders gedaan.
Ik heb het paars in de midden gedaan ipv op de hele onderste helft van de nagel en vond dat ook wel erg leuk! Dus de rest ook gedaan en afgewerkt met een holografische topcoat van Catrice.






Vind het zo leuk geworden! En zoals ik al eerder schreef vind ik het gewoon erg leuk om gradiënt nagels te maken. Het is makkelijk en het resultaat is mooi, vooral met een leuke glitterlak.

Wat vind jij van mijn gradiënt nail art?




22 reacties:

  1. Gaaf! Wat een mooie gradient! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassende combi! Erg leuk gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, zo met die afwijkende kleur in het midden.
    Ga ik een keer proberen!

    En.. alles is beter met glitter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg leuk! Deze gradient staat ook nog op mijn to do list

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Mooie kleuren ervoor, ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great, simply great. I like it a lot. Funny thing that I posted green&purple mani combo today too, only different shades and finishes. I'm glad I've found your blog because I like what you show here a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. P.S. I've forgotten to write, what a lovely cat background in one of your photos :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi geworden helemaal met een glitter topcoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi gedaan! Echt leuk met de glittertjes ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke combinatie, heel erg leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een ontzettend mooie gradiënt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, deze vind ik echt heel mooi...mooie combi ook...en lekker simpel te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er zo leuk uit! En heel erg mooi met de top coat van Catrice! Die moet ik ook eens gaan zoeken precies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt! Lekker eens wat anders zo in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. That's a really pretty gradient, so summer-y

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mag ik zeggen dat ik stiekem blij ben dat je eerste idee niet is gelukt? Ik vind deze veel gaver dan een gewone 'gradient overgang'.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de kleurcombinatie vind ik super...en zo vrolijk zomers...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, amazing gradient! Love how it looks with glitter <3

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****