Aztec- Nail Art


Zomer. Zon. Warmte. Genieten! Ik hou er van. Meer energie, minder pijntjes her en der (over het algemeen...) De kleuren worden lichter en zowel de pastel tinten als neon zijn erg in deze zomer.
De vrolijke sunset gradient die ik laatst liet zien wilde ik niet onberoerd laten. En het was ook al even geleden dat ik aztec nagels had gemaakt. Op Instagram zag ik een aztec nail art en dat inspireerde enorm!

Met mijn gradiënt nagels en wat witte acrylverf in de aanslag maakte ik deze nail art.






En wat veel likes op Instagram! Geweldig, niet gedacht dat het zo'n populaire nail art zou worden. Heb er ook erg van genoten.

Wat vind jij van mijn Aztec nail art?





19 reacties:

  1. Wow ik had deze al op instagram gespot bij je maar echt wat gaaf. Wat een geduld en nauwkeurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een werk moet dat zijn geweest!
    Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi! Vind je foto's ook erg prettig, nu weet ik tenminste hoe ik het na kan maken! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn zo geweldig! Super gedetailleerd ook, heel erg leuk! Je geeft me zin om zelf weer eens een tribal design te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miriam these look awesome. I can't find the proper words to describe how much I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw! Enorm gedetailleerd, en de kleurcombi is erg zomers en lief ^^ Perfecte look voor naar een festival ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je wordt echt steeds beter en beter hierin! Lijkt bijna niet echt! Je hebt echt een talent, hoor! Echt prachtig, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh, this is super beautiful, well done Miriam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooi precies gewerkt, prachtig gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wauw, heel mooi gedaan meis! Wat voor acryl verf gebruik jij? Ik ben toch altijd een beetje aan het klooien met mijn stripers, en die drogen heel snel op. Dus ik ben een beetje aan het rondkijken maar als je advies hebt .. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat heb je dat geweldig gedaan prachtige kleuren combinaties ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat heb je dit súúúper mooi gedaan! <3

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****