Angelica - Ruby Red


Een poos geleden heb ik de trein gepakt en ben ik, voor de tweede keer, gaan shoppen in Almere. Zo eens per jaar mag ik er graag even uit en zoek dan meestal een Primark op.
Erg jammer dat er geen Primark hier in de buurt is. Wat heb je daar leuke dingen! Naast wat kleding en andere dingen die ik kocht daar, kwam ik ook thuis met nagellak. What else...!

Ruby Red nam ik mee van het merk Angelica van de Primark. Ook nam ik een witte lak van dit merk mee en nog een taupe en mint kleur.

Hij is mooi kan ik je zeggen. De kleine rode, paarse en gouden flakies in dit lakje doet je verblinden!





Is ie niet prachtig! En dat voor € 2,75! Wat me nog het meeste verbaasde was de droogtijd. Echt heel snel! Hij heeft twee laagjes nodig voor een mooie dekking. Als ik de Primark weer eens bezoek ga ik zeker meer kleurtjes van dit merk meenemen.

Wat vind jij van Ruby Red?



17 reacties:

  1. Wat een leuke en mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig! En wat een fijn prijsje ook :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like such shades of red with shimmer, have a few similar ones. Sexy and pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie kleur! Almere is leuk shoppen he! Ga ik ook wel eens heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooooi! Ik kocht recent de paarse. Deze heeft wel een beetje meer wauw effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg gaaf!
    Ik ben nog nooit bij de Primark geweest... misschien toch maar eens gluren binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute logo for a polish :) The jelly effect and the flakes are very visible and noticeable. Great polish!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van de Angelica lakjes! Ze zijn zo verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou van de lakken van Angelica! Ze zijn zooooo verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Angelica can come and live in my stash whenever she wants - what a beauty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kleurtje! Primark is echt heel leuk om te shoppen! Almere vind ik ook de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is is zeker een heel mooie kleur....erg apart en wat een heerlijke prijs....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so pretty. You know I've got a very similar polish from Angelica called 'Valentines Kiss' I was wondering if they were the same, I cannot find Ruby Red over here! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****