AEngland - Fonteyn



Talloze foto's gemaakt om deze lak er goed op te krijgen. De holografische glitter is zo fijn dat het moeilijk vast te leggen is. Maar Fonteyn is een beauty, dus heb mijn best gedaan.
Fonteyn is een van Aengelands Ballerina collectie. Een prachtige collectie bestaand uit 4 holografische lakken met allemaal een net iets andere kleur; Fonteyn, Her Rose Adagio, Encore Margot, Dancing with Nureyev. Allen prachtig! Dit lakje heb ik aan mijn zus gegeven voor haar verjaardag en mocht 'm daarna even lenen om je dit prachtige lakje te laten zien hier.

Na twee laagjes is deze lak compleet dekkend en vrij snel droog. De AEngland lakken kosten over het algemeen rond de 10 euro en zou ze ook zeker de aanbiedingen in de gaten houden!






Is ie mooi of wat! :-) Hoewel ik het een beauty vind, vind ik het wel ietwat jammer het holografische effect niet overduidelijk is. Als ik denk aan de laatste holografische lak van Catrice die ik op had, die blauwe (voor swatches klik hier) die vond ik echt betoverend. Overduidelijk holografisch. Maar ondanks dat, vind ik Fonteyn mooi en een aanrader!

Heb jij ook lakken van de Ballerina Collectie?



17 reacties:

  1. Ik vind hem echt mooi, inderdaad niet super duidelijk holografisch maar echt wel nog steeds een prachtige nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love holos, I don't have this one but it looks very well :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik struin behoorlijk wat 'nagellak-blogs' af en dit merk springt er dan voor mij altijd bovenuit! De variëteit in kleuren vind ik fantastisch! Waar koop jij dit merk? Oh, ik vind deze nagellak ook gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous polish, I want it too!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's so beautiful and delicate - and very elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige nagellak! Ik vind het effect erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my! Ik heb hem ook en het is echt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi lakje!! Hij springt er inderdaad niet zo uit als die blauwe van Catrice, maar ook deze vind ik erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik hou van holo lakjes! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. <3<3<3 prachtig is ie. Ben zelf dolgelukkig met de holo's van colorclub

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb geen lakken van de Ballerina collectie, maar elke keer als ik swatches zie vind ik ze zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love it, love it, love it, love it, love it, love it

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****