WK - Nail Art


Zou het eerst eigenlijk helemaal niet doen, Wk nagels. Maar ook ik ben bezweken! Lekker vrolijke nagels die hopelijk een beetje bijdragen aan een goede uitkomst.
Want tot toe nu ging het goed! We zijn door en dat had ik al niet echt verwacht. Wat een spannende wedstrijden waren het. Pure rollercoaster aan gevoel! Hoe ver gaan we komen?

Morgen is het weer spannend. Ze spelen tegen Mexico! Fingers crossed!

Maar nu eerst mijn nagels. Behoeft klein stukje uitleg denk ik haha! Gezien er laatst niks op tv was keek ik Castle op dvd. Erg leuke serie vind ik. En daar zag ik een verdachte met een galaxy print das om en een soort koraal kleurig jasje aan hebben. En dat bracht mij op een idee... Oranje galaxy nails!






Dus dit zijn mijn WK nagels! Wie weet maak ik er nog eens eentje, hangt er vanaf hoe ver ze gaan komen. Voor nu vond ik dit wel een grappig idee. 

Wat vind jij van mijn WK nagels?







21 reacties:

  1. Wat een leuk idee! Ik ben niet zo van de WK nagels maar ik vind deze wel erg tof :) En yay, Castle! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he Castle! Gister weer 5 afleveringen gezien. En dank je wel!

      Verwijderen
  2. Wat zijn je WK nagels mooi, deze kunnen ook als het geen WK is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep heb er ook weer 1 geplaatst en vind dat galaxy altijd zo gaaf. We doe t hardstikke goed dus we kunnen nog meer WK nailarts maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kleuren heb j hiervoor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit is echt een tof idee!! En ook heel mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk effect geeft deze galaxy nailart! Leuk gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave nail art! Inderdaad hartstikke geschikt voor het WK, maar ook als er geen voetbal is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou talent voor nail-art gaat me te ver! Hoe doe je dat toch! Het ziet er echt super geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh die is goed gelukt! gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh dit zijn de mooiste WK nagels die ik tot nu toe heb gezien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super!! Wat lief :-) Dank je wel Mirjam!

      Verwijderen
  11. Ziet er weer mooi uit! Ik ben echt jaloers op je nagels..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wow wat een zeer toffe art mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cool patriotic mani! Good luck to the team right now! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****