Wishlist!

Bron
Waar je hartje sneller van gaat kloppen.... Dingen die je voorbij ziet komen waarvan je meteen op die winkelwagen wil klikken om ze zo snel mogelijk in huis te hebben. Maar dromen moet je houden, toch?
Ik heb een behoorlijke stash aan nagellak hier thuis. Vraag me wel eens af of mijn huis nu ook extra brandgevaarlijk is! Als die kast in vlammen op gaat, dan mag iedereen wel een gasmasker op doen. Maar stuk voor stuk heb ik van ze genoten. En zo zijn er ook lakjes die ik nog graag zou willen aanschaffen.

Hier mijn wishlist!


Nee, erg groot is ie niet. En ik zou er nog zoveel meer aan toe kunnen voegen! Maar voor nu blijf ik even bij deze. Met de klok mee....:

1. China Glaze- City Flourish  -  Wat een prachtige, nieuwe collectie van China Glaze! Vind ze eigenlijk stuk voor stuk mooi, geen kleur die ik niet mooi vind. 

2. Barry M - Spring Green  -  Ik zie steeds vaker Barry M lakken voorbij komen. Mooie pastel kleurtjes, Jelly lakken... Ze zijn prachtig! Ik heb een aantal van de site van Barry M  'gepikt' om ze hier te kunnen laten zien.

3. Barry M - Peach Melba  -  Do I need to say more? Prachtig perzik kleurige lak!

4. Barry M - Blue Moon  -  Dat doet me weer aan de smurfen denken. Heb onlangs die film met mijn zus gezien :-D Mooi, zacht blauw lakje.

5. AEngland - Galahad  -  Ik heb nu een aantal lakken van AEngeland. En ze blijven fantastisch! Dit is zeker eentje die ik nog graag wil hebben.

6. Barry M - Pink Flamingo  -  Wauw! Lekker fel, koraal kleurige lak. Hebbbeeeee...!!

7. Barry M - Mint Green  -  Laatst Barry M lak. Al kan ik je zo nog een heleboel andere leuke aanwijzen. Mint green is wel een van mijn favoriete kleuren. Blijft gewoon mooi.

8. Last but not least: AEngland - Lady of the Lake  -  Dit is zeker eentje die niet mag ontbreken op mijn wishlist! Toen ik mijn andere lakken bestelde, was deze uitverkocht. ZO jammer! Denk dat ik deze echt nog wel eens ga aanschaffen! Prachtige paarse lak met holografische gllitter.

Dit was 'm voor nu! Bescheiden of niet? Er komt ongetwijfeld wel weer een nieuwe aan binnenkort. Zit wel echt serieus te denken aan die Barry M lakken. Misschien niet allemaal, maar ze zijn zo leuk!

Wat staat er op jouw wishlist?





15 reacties:

  1. Ah die Barry M gelly lakken zijn zo mooi, ze hebben echt een prachtige glanzende finish! Ik zit er ook al vaak naar te kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi! Ik moet ze gewoon hebben. Heb mijn zin er op gezet :-)

      Verwijderen
  2. Die City Flourish collectie van China Glaze is inderdaad super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zou ze heel graag willen hebben!

      Verwijderen
  3. De Barry M nagelakken staan ook ondertussen op mijn lijstje + hun palettes ook trouwens haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw ja, die palettes zag ik laatst ook ergens voorbij komen. Mooi!!

      Verwijderen
  4. Barry M en China glaze, ja dit is een hele bescheiden wishlist ;) Ik kan er ook nog wel wat aan toevoegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bescheiden wishlist ;-) maar het zijn zeker stuk voor stuk mooie lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima lijstje toch! Ik heb niet echt een wishlist... Ik moet nu eerst van zelf alles weg werken wat ik nu nog heb staan. Dan pas mag ik weer wat nagellak shoppen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal nog wel even duren dus ;-) Haha!

      Verwijderen
  7. Whahaha, ik moest even heel hard lachen om je brandgevaarlijke huis. Lady Of The Lake lijkt mij ook ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De China glaze lakken <3 ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie wishlist, maar als ik je een tip mag geven: sla de city flourish collectie over, de lakjes zijn echt vreselijk slecht van kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****