Swatches BeautyUK- Part 1


Onlangs liet ik jullie zien welke lakken er nog allemaal op mij lagen te wachten. Ongebruikte lakken! Uit de comments begreep ik dat de meeste benieuwd waren naar de BeautyUK lakken.
Ik keek er als een berg tegenop om die te swatchen. Ik had namelijk een idee over de dekking van de lakken en als je van elke lak drie lagen moet smeren dan ben je wel even bezig...

De dekking is over het algemeen niet heel goed. Ik heb vrij dik gelakt kan ik je alvast verklappen. Er zitten wel een aantal uitschieters bij die mij verbaasden! Ik heb twee lagen gelakt voor de swatches, niet meer. Twee dikke lagen lak vond ik meer dan genoeg, toch?

Here we go!




De dekking van de blauwe lak was verrassend. Na de eerste laag wist ik al dat ik 'm met een tweede laag helemaal dekkend zou krijgen, top! Ook een erg mooie kleur blauw, vrij intens en best fel!

De roze is werkelijk zo fel dat ie pijn aan mijn ogen deed haha! Wel gaaf, het is een prachtige kleur! Maar zoals je kunt zien op de foto's is ie niet dekkend met twee lagen. Helaas...

De groene lak viel me ook best mee qua dekking. Zoals ik al zei ik heb best dik gelakt en dat is wel mijn 'redding' geweest. Aparte maar erg mooie kleur!

De flesjes zijn vrij klein en hebben dus ook een klein en dus kwastje. Soms wat lastig lakken maar over het algemeen ging dit wel prima. De volgende drie volgen nog, so stay tuned :-)


Wat vind jij van deze BeautyUK lakken?


Volg mij op Facebook en Instagram!

20 reacties:

  1. Hmm jammer.. ik vind die groene ook niet zo mooi, maar de roze is wel fantastisch! Ik zou dat niet dekkende dan nog wel op de koop toe nemen, als hij zo lekker fel is :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geloof dat de roze wel populair is! :-D

      Verwijderen
  2. Die groene lijkt erg veel op High Line Green van NYC! Niet mijn favoriete kleurtje, maar wel de kleur van mijn team, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt! Is ook niet echt mijn kleur, al hou ik wel ontzettend van groen!

      Verwijderen
  3. Hier staan ook nog Beauty UK lakken, doosje nooit geopend! Oei, ik moet me schamen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nou weet niet... Ik ben geen fan. Leuke kleurtjes maar verder... nee.. die gaan verstoffen.

      Verwijderen
  4. De roze vind ik wel heel erg gaaf :) ik hou er wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer van de dekkingen. Maar de blauwe en de roze vind ik echt super mooi qua kleur! Ik ga ook eens op jacht naar zo'n felle kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker jammer van de dekking. En zo'n felle kleur ga je vast vinden!

      Verwijderen
  6. 3 beautiful and summery shades, they look great all of them!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de blauwe het mooist van de drie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie swatches maar zou ze ook laten verstoffen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow die roze is echt fel, maar wel heel mooi! De groene vind ik dan weer iets minder haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die roze ziet er leuk uit maar als de dekking zo jammer is dan is het niet iets wat blijft of dat je vaak zal pakken... Das wel jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat de dekking niet helemaal perfect is. Ik geloof dat ik niet de enige ben bij wie de roze favoriet is. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de roze vind ik erg mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet zo gek van de groene. Wel mooi om nailart mee te maken. Die blauwe daarentegen vind ik prachtig!! En die roze zou ik wel durven gebruiken voor m'n teennagels ^^

    Ik vind een klein borsteltje trouwens best wel handig. Zeker voor mijn tenen...

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh die roze is wel heel erg fel zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful colors and swatches! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****