Swatches Beauty UK- Part 2


Hier het tweede deel van de swatches van de BeautyUK lakken. Qua kleurtjes heeft deze set zo'n beetje alles wel wat je wilt. Het is alleen zo ontzettend jammer dat de dekking niet goed is!
Heel karwei om ze allemaal te swatchen en heb dat dus ook in delen gedaan. Zoals ik al eerder schreef over deze lakken bij deel 1; ik heb dik gelakt. En dan nog met twee lagen soms geen goede dekking. Dus reken dat je normaal gesproken minstens 3 of misschien wel 4 lagen nodig hebt.




De rode lak daar schrok ik zelfs een beetje van toen ik die op mijn nagels deed, zo fel rood dat die is! Wel echt gaaf, ze knallen gewoon van je scherm af. Dekking viel mij mee, twee dikke lagen.

De gele lak was waardeloos. Zoals je op de foto kunt zien enorm slechte dekking. Op mijn ringvinger zelfs nog een extra laag aangebracht maar het mocht niet baten. Jammer!

De paarse viel me ook tegen. Als je naar de ringvinger en pink kijkt zie je duidelijk nog mijn nagel er door. En dat is niks voor mij. Een lak moet gewoon goed dekken en eigenlijk met twee lagen. En niet hele dikke, gewone lagen.

Dit setje is dus eigenlijk niks voor mij. Ik heb het in het verleden wel eens gebruikt voor nail art, voor gekleurde stippen of iets dergelijks. Daar is ie dan wel handig voor. Maar denk dat deze in mijn kast verdwijnt en er niet meer uit komt.


Wat vind jij van de BeautyUK swatches?



18 reacties:

  1. Ik vind ze qua kleur erg mooi, maar erg jammer van de dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zeker jammer! Het zijn vrolijke kleurtjes maar ik heb er verder niks mee door de dekking!

      Verwijderen
  2. All of them are very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde van de dekking, mijn setje zou het ook niet zijn. Ze zijn inderdaad wel erg fel van kleur, ondanks alles toch mooi geswatched! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zonde zeg van deze lakjes. Ik vind rode erg gaaf en die dekt ook nog goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa die rode is ook gaaf, hij is echt ZO fel!

      Verwijderen
  5. Jammer van de slechte dekking, de gele lak ziet er idd niet goed uit. Een fijne gele lak is zo moeilijk te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer zeg! Vind de paarse kleur wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja me too. Paars blijft toch altijd wel een mooi kleurtje!

      Verwijderen
  7. Wat jammer van de dekking, vind de kleuren wel erg mooi en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ze je zo tegenvallen! Ik heb ook wat lakjes van Beauty UK (wel andere kleuren) maar die dekken wel best fijn, meeste met 2 dunne en een enkele met 3 dunne laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ok! Misschien dit net een 'slechte' lijn. Het is niks voor mij in ieder geval!

      Verwijderen
  9. Echt jammer van de waardeloze dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iedere kleur staat jou goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****