Summer gradiënt - Nail Art


Eindelijk weer een kleurrijke gradiënt! Dit is ook weer zoiets wat ik zo leuk vind om te doen maar veel te weinig doe. Want het resultaat is zo ontzettend leuk!
Mijn eerste idee was de roze lak van Spoiled op te doen en daarna de gradient te maken met de Holika Holika lak. Dat bleek in theorie leuk, maar in praktijk zag je er geen bal van. Heb dus Butterscotch van Sally Hansen toegevoegd na een poging op de pink en dat werkte wel!





De laatste foto is van mijn rechterhand, zie je dat je wijsvinger nagel al aardig op lengte komt? Nog eventjes en dan ben ik weer tevreden :-) (ps: had het artikel goed en wel geschreven -ik werk vooruit- en er kwam weer een stukje van mijn wijsvingernagel af...! Geduld.... is een schone zaak!)

Wat vind jij van deze gradiënt nail art?







24 reacties:

  1. Supermooi! Gave kleuren combinatie ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Past perfect bij elkaar :-) Heerlijk! Dank je wel

      Verwijderen
  3. Zo leuk is deze techniek. De kleuren combinatie vind heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier houd ik nou echt van! Sunset on your nails.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel een mooie naam voor deze nail art :-)

      Verwijderen
  5. Love the polishes you used for this gradient, it looks like a sunrise, very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is a really gorgeous summer gradient!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie gradient, hele zomerse kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Passen goed bij elkaar he? :-) Dank je wel!

      Verwijderen
  8. Ah wat een zomerse combinatie, doet me denken aan de zonsopkomst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja of een raket ijsje hahaha :-) Dank je wel Mirjam!

      Verwijderen
  9. Heel geslaagd, precies een heerlijke zomerse cocktail :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dank je wel! Een cocktail kan inderdaad ook!

      Verwijderen
  10. Wauw. Zo mooi, de kleuren passen perfect bij elkaar!

    www.writingmonique.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a pretty gradient! I love the colours :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleuren!! Hier staat een bos bloemen met eigenlijk precies deze tinten, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zomers en heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****