Spoiled - My Silicone Popped


Wat ben ik blij met de Big Bazar hier in de stad. Hij zit er nog niet heel erg lang, maar die verkopen soms erg leuke lakken die normaal wel vrij prijzig zijn.
Ik besloot een bezoekje te doen en kwam uiteraard met lakjes terug en handen vol glitters. Die make up bakken zijn echt vreselijk zeg! Maar zag een kleurtje waar ik geen moment over twijfelde.

De naam is echt geniaal! Moest zo lachen toen ik die zag; My silicone popped. Geweldig!
Het is een prachtige, zacht roze kleur en ik hou daarvan. En ik had nog geen lakken van Spoiled dus was sowieso nieuwsgierig.

Ik vind het een mooi flesje met een fijne dop en kwast. De kwast is vrij dik en plat, beetje afgerond. Dat is een stuk makkelijker lakken dus! Op naar de swatches.





Ik werd steeds verrast door de prachtige kleur op mijn nagels. Dit soort kleurtjes stelen mijn hart! Weer een favo er bij. En ook omdat ie met twee laken een fantastische dekking heeft. En dat voor 2, 49. Mooi en lief kleurtje voor de zomer!

Wat vind jij van My silicone popped?



25 reacties:

  1. Wat een mooie aparte kleur. Helaas zit die winkel hier niet in de buurt. Moet ik een uur voor reizen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja balen! Eerst was hier dus ook geen BB in de buurt, sinds kort dus wel. Erg blij mee!

      Verwijderen
  2. Hele mooie kleur! Bij mij zit er ook geen in de buurt maar da's wel beter voor mijn portemonnee haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kleur, en super fijn dat hij goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi he? Echt blij met dit lakje...

      Verwijderen
  4. Ah wat een lief kleurtje! Mooie swatches :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja he?? Ook net een kleurtje voor jou :-)

      Verwijderen
  6. Haha, die naam! Mooi kleurtje, staat goed bij je huidskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That is such a fun name - and I really like how it looks on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, wat een leuke naam! Ik ga kijken of ik 'm ook kan vinden want ook de kleur is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi zomers kleurtje, nu het zonnetje nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. your swatches are perfect! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi lakje! Bij mij lagen er alleen rare kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een toffe kleur heb hem ook gekocht toen ik hem zag bij big bazar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappige naam en de kleur is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****