Sally Hansen - Resurrection


Ik denk dat iedere nagellak verslaafde in rep en roer was toen bekend werd dat Action Sally Hansen lakjes verkocht. Ik zag het op blogs, Twitter, Instagram... Moest dus ook echt eventjes gaan kijken!
Daar vond ik een aantal lakjes van L'Oréal, Rimmel en Sally Hansen. Een kleurtje waar ik geen moment aan twijfelde om mee te nemen was Resurrection. Zacht blauw, met een tintje grijs.

Zoals we van Sally Hansen gewend zijn hebben ze een dikke, platte kwast. Wat fijn lakt! Vind Sally Hansen lakjes vrij dun, maar hebben vaak wel een goede dekking.





Hij is mooi he? Omdat het zo'n zachte kleur is en anders dan anders vind is het echt een van mijn favorieten geworden. Praktisch dekkend met één laag, maar ik doe er altijd twee. En dat voor  €0,99..!

Wat vind jij van Resurrection?



11 reacties:

  1. Hij is echt heel erg mooi, goede keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur! Zoiets had ik van de Hema gekocht. Ben normaal niet van het blauw maar deze kleur is gewoon gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleur! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooi! Perfect voor het najaar, geweldige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die is mooi, wel wat meer voor de herfst vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze ook en vind hem echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie kleur.
    Ik ga ook maar eens bij de action kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een tof kleurtje blauw!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****