Retro - Nail Art


Het werd weer tijd voor een tape nail art, vind je niet? Vind het zo leuk om te doen! En het was alweer even geleden. Heb dit keer voor een aantal donkere kleuren gekozen in combinatie met lichte kleuren.
Door de gele kleur vond ik het eindresultaat wel wat retro geworden! Heb plakband van de Action gebruikt, werkt bij mij beter dan doorzichtige plakband. Knippen en aan de gang!




En toen was ie klaar... Of althans, dat dacht ik eerst. Maar het voelde niet af! Wist niet zo goed wat ik moest toevoegen. Stipjes!




Jaaa dat is beter! Een nail art waar ik trots op ben. En ontzettend leuk om te maken! Dit zal zeker niet de laatste tape mani zijn.

Wat vind jij van mijn retro nail art?



24 reacties:

  1. Erg leuk! Ik moet ook maar weer eens mijn tape te voorschijn gaan halen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa doe dat! Ben wel nieuwsgierig naar een Daphne tape mani :-)

      Verwijderen
  2. Heel erg tof gedaan, vooral met die dots erbij maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Echt prachtig! De stipjes zijn echt het kersje op de taart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En terecht dat je trots bent, hij is heel gaaf. Tof gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the retro design and the colors are perfect for it! That green from Oriflame is super pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It is so gorgeous, i know! Thank you!

      Verwijderen
  6. Inderdaad retro, wat heb je lange nagels zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Er is inmiddels wel een stuk af hoor, vond het te lang en mijn nagel brak helaas :-(

      Verwijderen
  7. Wauw wat een plaatje weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this type of abstract mani - and the colors are just perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi!! Die stipjes maken het inderdaad helemaal af ;) Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf!!! Die stipjes zijn inderdaad de 'finishing touch'!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik ook :-D Dank je wel Lisanne!

      Verwijderen
  11. Leuk gedaan, idd erg retro met de kleuren en het patroontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf! Leuke kleuren combinatie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave nail art! Die stipjes maken het helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf gedaan. Zonder stipjes vind ik m mooier

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****