P2- Dreamy


Toen ik het pakje van MissPinkyNails opende viel mijn blik gelijk op dit lakje. Dat begrijp je vast... Het is een sand lakje van P2, blauw met gouden shimmer die 'm soms ook absoluut groen doet lijken.
Het is een lak die bij onmogelijk is om zo prachtig op de foto te krijgen zoals je 'm ziet. Ik heb heel erg mijn best gedaan om 'm goed weer te geven. Maar raad je ook zeker aan 'm zelf aan te schaffen! Hij is verkrijgbaar in Duitsland en als je dicht bij de grens woont... Of anders iemand vragen die 'm voor je kan halen!

Hij dekt in principe net niet met twee laagjes, de nagelrand zie je er zwakjes door heen. Ik ben daar vrij strikt in, dat ik geen nagelrand wil zien. Maar erg zichtbaar is het niet door de glitter en sand structuur. Het stoorde mij niet.






Is ie niet prachtig! Vind het jammer dat P2 hier niet meer te verkrijgen is in Nederland. Ze maken zulke leuke lakken. Nogmaals dank Wendy <3 !

Wat vind jij van Dreamy?





25 reacties:

  1. Wat een mooie lak van P2 inderdaad erg jammer dat het hier niet verkrijgbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook! Paar jaar geleden vond ik nog wel P2 hier in de stad. Helaas...

      Verwijderen
  2. Wow wat een gaaf lakje, super dekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja met twee laagjes bijna gehele dekking.

      Verwijderen
  3. I like the golden shimmers in this one :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. They really make this one gorgeous and sometimes turn green because of the golden shimmer!

      Verwijderen
  4. Leuk! Ja ik kan bijna naar de DM fietsen! Wat ben ik een bofferd zo dicht bij de grens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kleur! De shimmer er in is heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook! Zie nu dat je NL bent haha, ik reageer in het Engels op jouw blog!

      Verwijderen
  6. Hij is echt prachtig! En je ziet je tips er niet heel erg veel door schijnen. Je moet echt al heel goed kijken! Maar de kleur is prachtig! Over 2 weken lekker op vakantie naar Duitsland :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow what a gorgeous polish this is :-) Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige shimmer heeft dat lakje!! Jammer dat hij niet te koop is in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice one! ;) I like sand effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh wauw.! deze is echt prachtig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zo mooi! Ik wil hem meteen weer uit de kast pakken! Prachtige swatches weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah love it! Ik heb hem laatst ook gekocht toen ik in Duitsland was maar nog niet gebruikt. Maar wat een prachtige kleur blauw zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh het is dat ik nooit naar Duitsland ga, maar deze moet ik echt hebben! :O Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi :)
    I have some P2 sandies but not this one. I like it, it looks perfect for summer.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****