P2 - Crazy Beauty ( + Think Big!)


Een bliepje. Oh, een Twitter bericht! Ik ga kijken... Wendy, van MissPinkynails stuurt mij een berichtje, dat ze naar Duitsland gaat en wat leuks voor mij mee gaat nemen. Ik kreeg het er warm van haha, wat super lief!!!
Het merk P2 is niet meer verkrijgbaar in Nederland, maar wel in Duitsland. Laat ik daar nu echt een best eind van vandaan wonen en dus voor mij niet te doen. Wat een ontzettend lief gebaar van Wendy, nogmaals bedankt meid!

Kreeg een doosje binnen met een lief kaartje en allemaal lakjes...! Het ontroerde me, vooral omdat ik me al dagen niet fit voelde en veel op de bank lag.


Perfecte keuze. Vind ze allemaal mooi! En ze gaan ook allemaal voorbij komen op NailTalk, maar begin met Crazy Beauty. Prachtige blauwe, lavendel achtige kleur. En lekker fel op de nagels! De platte, dikke kwast lakt prima. Vind de lak wel erg vloeibaar, maar gelukkig nog niet zo vloeibaar dat ie van mijn nagels af loopt.





Echt... wauw! Hij is zo lekker fel en de kleur is heel mooi, zowel als de glans! Hij dekt met twee lagen helemaal. Fijn P2 lakje! Lekker budget. 

Ook zat er in het doosje een glitter lak; P2 Lost in Glitter! Zat eerst te twijfelen maar dacht dat het wel een hele mooie combinatie zou zijn. Dus aan de slag...


Ze zijn echt voor elkaar gemaakt! Deze lak bevat blauwe en ook paars achtige glitters die perfect bij Crazy Beauty past. Kijk je mee?




Nou, dat zei ik je? :-) Prachtige combi. Heb maar 1 laagje van Think Big opgedaan, vond het mooi zo! 

Wat vind jij van deze lakken?









25 reacties:

  1. Ahh, wat lief! Hopelijk voel je je hierdoor weer iets beter. Ik vind het een geweldige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voelde me absoluut beter, super lief!

      Verwijderen
  2. Wat onwijs lief en attent van haar zeg! Ze heeft je flink verwend mooie kleurtjes! Ik vind deze swatches erg mooi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het ook een prachtige combi! Is zeker lief van haar!

      Verwijderen
  3. Wat een super mooie kleur, en wat lief van Wendy dat ze dat voor je meeneemt :) heel tof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit doe ik ook altijd voor vriendinnen die niet in de gelegenheid zijn om P2 te kopen, woon tenslotte zo dicht bij de grens.
    Kleine moeite, groot gebaar.
    Recent nog zomaar wat vloppies de deur uit gedaan....
    De P2 lakken zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zeker een groot gebaar! We kennen elkaar helemaal niet goed, al kletsen we online wel veel. En dat vind ik dit helemaal geweldig!

      Verwijderen
  5. Ow wat staan ze je mooi! En de combi is echt super!
    Ben nog steeds blij dat je er blij mee bent en dat je er gelukkig van werd ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-D Jaa echt wel! Kijk die kleur man, wauw! Super blij mee!

      Verwijderen
    2. Hey, heb je gemaild. Kijk even of ie tussen je spam staat.

      Verwijderen
  6. I love p2 polishes and these blue ones are very pretty indeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O my god wat een gave kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he?? Hij knalt gewoon van het scherm af!

      Verwijderen
  8. Wat lief dat ze deze voor je heeft meegebracht. Mooie kleurtjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooh die zijn allebei echt supergaaf! En lief dat ze die voor je heeft opgestuurd, altijd fjin om een opkikker te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten!! Ze zijn echt prachtig samen ook!

      Verwijderen
  10. Ohhh wat lief van Wendy :) En wat een fantastische felle kleuren <3 i love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief van haar! En Wauw wat een super combinatie! Erg mooi, dat blauwe lakje is wel heel fel zeg maar wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the P2 Volume Gloss, and this is exactly like you say: WOW!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superlakje en ook heel lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief! Crazy Beauty is echt een hele mooie kleur, zo helder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this color and combination with glitter too <3

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****