P2- C'est la Vie!


Een paarse lak van P2 met een prachtige shimmer. Ik geloof dat dit wel echt een unieke lak is in mijn stash! Zeker weten dat ik zo'n kleurtje niet heb.
Onlangs heb je kunnen lezen dat ik een pakketje van Wendy thuis kreeg met allemaal leuke, voor mij niet te krijgen, P2 lakken kreeg. C'est la Vie is ook zo'n lakje en vandaag laat ik 'm zien.

Deze lak heeft niet zoals bij de vorige die ik liet zien een dikke kwast. Hij zit er precies wat tussen in, want een heel klein en dun kwastje heeft ie ook niet. Pakte prima vond ik!
Dekking is ook verrassend goed. Ik heb twee lagen gelakt en hij dekte compleet.





Een kleurtje die ik zelf niet zo gauw had gekozen. En als ik 'm op mijn nagels heb bedenk ik me waarom niet? Kijk die shimmer! Het is een prachtige lak van P2.

P2 is verkrijgbaar in Duitsland en hier helaas niet (meer).

Wat vind jij van C'est la Vie?






18 reacties:

  1. Reacties
    1. Heb je 'm zelf niet meegenomen dan? Vind het ook net wat voor jou :-)

      Verwijderen
  2. Leuk kleurtje, al zou ik hem denk ik zelf niet kiezen. Hou niet zo van paarse nagellak haha, maar bij jouw staat hij wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou echt van paars. Mijn voorkeur hebben dan toch wel de creme lakken paars maar vind de shimmer verrassend mooi!

      Verwijderen
  3. Wat lief van dat pakketje van Wendy !
    Wat een mooi lakje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker lief!! <3 Vergeet je niet gauw....!

      Verwijderen
  4. Hm, ik ben toch meer voor donkerpaars! Zijn dat trouwens je echte nagels of zijn het valse? Je hebt echt mooie, verzorgde nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie! Ik begrijp wat je bedoelt qua kleur! Het zijn mijn echte nagels. Nog nooit valse nagels gehad ook. Dank je wel!! :-)

      Verwijderen
  5. It's a beautiful magenta red/pink - really pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kleurtje zeg! En wat heb je netjes gelakt zeg, ziet er goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik doe mijn best en mocht ik niet tevreden zijn gebruik ik een kwastje om het wat 'op te schonen' :-)

      Verwijderen
  7. Gave kleur, erg mooi gelakt maar zal hem zelf inderdaad ook niet zo snel uitkiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****