Maybelline - Acid Wash


Deze foto heb ik van eeeekpolish.com, want deze lakjes zijn (nog) niet in Nederland. Maar wat zijn ze leuk!! Ik hoop dat hier te verkrijgen zijn in de nabije toekomst en zeker weten dat ik ze ga kopen.
Vooral die witte lijkt me erg leuk als topcoat. Mochten ze hier niet komen hoop ik ze binnenkort in Londen te bemachtigen! Hier eerst een swatch van TheNailasaurus.com, de blauwe van de collectie.

BRON

Hoe leuk is dat? Vind ze echt zo leuk! Heb Google al rondgestruind, gekeken op Engelse drogisterij sites of die ook leveren naar NL, EBay, alles. Geen resultaat.

BRON

Swatch van Spektor's Nails.  Het is echt eens wat anders... Goed gedaan van Maybelline. Nu nog verkopen in Nederland haha! Hoop ze te bemachtigen.

Wat vind jij van de Acid Wash collectie?




24 reacties:

  1. Wat gaaf!!! Ik wil ze hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ze ook zo graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er inderdaad erg leuk uit, ik wil er ook zeker één aanschaffen als ze naar België komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ze naar NL en Belgie komen!! :-)

      Verwijderen
  4. OMG, and these polishes never arrive here in our country...I don't understand why? I love them, all are very beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That sucks. Maybe they come here, have no idea yet!

      Verwijderen
    2. I would be very curious how they would look on your nails!

      Verwijderen
  5. Heel gaaf! Hopen dat ze hier snel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke en aparte collectie. Hopey komt het ook gauw in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh, niet te koop in Nederland?! Onwijs jammer!! Ik vind ze er zo ontzettend leuk uitzien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu nog niet en ik hoop echt dat ze wel gauw komen!

      Verwijderen
  8. Hebben!!!! Zijn ze online niet te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jaaaaa hebben!! Heb al gekeken maar de site waarop ik ze kon vinden verzend niet naar NL :-(

      Verwijderen
  9. Ik ben op slag verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh super mooi! Laat maar komen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zien ze er gaaf uit. Ben benieuwd of deze naar Ned. komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond ze er ook super uitzien! Ben heel benieuwd wanneer ze hier in de winkel gaan zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat zijn ze mooi! Ik ga ze zeker allemaal kopen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****