Max & More - Black


Een hele poos geleden las ik op Twitter dat de Action een hele goede zwarte nagellak in het assortiment had. Hij zou dekken met 1 laag! Dat wilde ik met mijn eigen ogen zien :-)
Ik zag 'm toevallig liggen in een verpakking en gooide 'm meteen in mijn mandje. En hij maakte zijn belofte waar! De foto's zijn genomen zonder topcoat om ook de finish te laten zien.





Je ziet ook meteen alle oneffenheden, dat dan weer wel ;-) Maar met een mooie glanzende topcoat maak je het helemaal af. Hij dekt inderdaad met 1 laag! Compleet! Geen wachten tot de volgende laag. Pluspunt! Er af halen was ook een makje maar dat was wel even poetsen.

Ik heb dit lakje gekocht bij de Action voor... exacte prijs weet ik niet, ik geloof iets van € 0,50?

Wat vind jij van dit zwarte lakje?




20 reacties:

  1. Wat goed! En wat goedkoop, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Action is echt goedkoop met hun lakken :-)

      Verwijderen
  2. Wauw serieus, 0,50 euro?! Hoe geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the creamy finish of this black polish!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, een echte one-coater is de eenhoorn onder de nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. En dat voor een Action lakje! Gaaf he!

      Verwijderen
  6. It's nice to have a good black like this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga eens kijken of ik er ook één (of meerdere, haha) kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er ook lang op moeten wachten hoor! Maar zodra ze er zijn; inslaan!

      Verwijderen
  8. Oh dat is echt cheapass! Handige tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk zwart lakje, hij glanst ook zo mooi! Wat een goede dekking voor een action lakje haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW en dat voor die prijs! Normaal is zwart met 2 laagjes pas mooi egaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dekking idd, hun zwarte lakjes in setjes dekken ook altijd zo goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow , deze wil ik nu ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een prachtige dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik houd van zwarte nagellak, zo chic

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****