Let's be romantic! - Nail Art


Wit gelakte nagels vind ik zo mooi! En het is een prachtige basis voor vele nail arts. Met eigenlijk iets anders in mijn hoofd zag ik dit glitterlakje in mijn stash en ik moest die twee combineren.
Er zitten kleine en wat grotere glitters in het lakje van Essence, dat 'time for romance' heet. En wilde eigenlijk niet ook meteen die grove glitters op mijn nagels.


Ik heb dus eerst de grove glitters er uit geplukt met een dottingtool en de rest van de lak met een sponsje op het witte gedept. Wilde toch een nette verloop hebben in de twee lakken. Wel lastig, ze verschillen heel erg van kleur! Pas later heb ik met een dottingtool de grove glitters op mijn nagels geplakt voor een extra effect.

De witte lak is van W7 en dekt met twee lagen.






Een prachtige combi al zeg ik het zelf! Het staat chique en valt zeker op. Zoals het elke glitterlak was het een crime om het er af te krijgen. Daardoor laat ik het vaak en heb ik ook niet veel glitterlakken in mijn bezit. Het poetswerk vind ik vreselijk!

Of Time for Romance van Essence nog te verkrijgen is... Ik geloof het niet! Maar zeker weten doe ik het niet. Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor leuke prijsjes. De W7 lak is te krijgen bij GetYourNailsDone.nl en op hun Facebook pagina loopt nu een leuke winactie, al gespot? 

Wat vind jij van deze nail art?




22 reacties:

  1. Hele mooie combinatie van kleuren. De overloop is heel mooi en natuurlijk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow just perfect!! i want to try this one.The burgundy shade is amazing,i should find a similar one first :) perfect nails girl
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're too kind! Thank you so much... Please don't spam your url next time...

      Verwijderen
  3. Mooi gedaan.
    Prachtig zo'n witte ondergrond met rode glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige combinatie!! Het glitterlakje van essence is erg mooi. Het poetswerk is inderdaad een groot nadeel van glitterlakjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kun je wel zeggen ja... Draag ook niet vaak glitters, word echt chaggie van het er af halen...!

      Verwijderen
  5. wauw, wat een mooie nail-art ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, waarom kom ik nooit op zulke ideeën ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh inderdaad prachtig! Wit is ook helemaal mijn ding de laatste tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet maar deze combinatie roept bij mij iets anders op dan romantiek... Ik dacht meteen aan een vampier die bloed had gedronken... Of mss heb ik iets verkeerds gedronken ;)

    BTW ik ben gek op vampieren dus het is zeker een compliment :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Guuuuurl, wat heb je toch talent met zulke nail-art creaties! Ziet er echt super mooi & netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan, heel erg lief en romantisch! Mooie lak van W7!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That is really, really pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eenvoud siert! Prachtige combi en ja verwijderen is altijd minder met glitters

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit weer chic zeg! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****