Holika Holika - Sweet Coral


Wat is EBay toch een verslaving. Ik blijf altijd wel op zoek naar leuke lakjes voor een klein prijsje. Benieuwd naar kleur en kwaliteit. Holika Holika kwam ik tegen, een merk waar ik nog nooit eerder van had gehoord.
Twee lakjes mocht ik van mezelf bestellen, twee verschillende kleurtjes. Een donkere, winterse kleur en een zomerse! Deep turquoise en Sweet Coral.


Vandaag laat ik eerst de oranje lak zien van Holika Holika. Op de foto komt ie iets meer oranje over dan koraal kleurig.

Ze hebben beide best dunne kwastjes. Kan dus een uitdaging zijn! Hoewel de dekking mij verbaasde, want die is erg goed, vond ik het niet heel lekker lakken. Tenzij je feilloos in 3 strepen je hele nagel kunt lakken dan gaat het makkelijk... Hij wordt gauw stroperig op de nagel. Maar gelukkig trekt dat effect ook wel weer bij! De lak droogt vrij snel. Ik heb twee lagen gelakt.





De laatste foto zal het meest met de eigenlijke kleur overeenkomen vermoed ik! Het is een prachtig zomers kleurtje en de dekking is prima. Naast het lastige lakken ben ik tevreden. Holika Holika zal ik zeker weer eens wat van kopen!

Ik heb omgerekend ongeveer 2,95 voor elk lakje betaald. Geen verzendkosten. En dat bij deze verkoper.

Wat vind jij van Sweet Coral?







20 reacties:

  1. Wat een heerlijke kleur! Hoog Candy gehalte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen verzendkosten? Tof! Ik vind het een hele mooie kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is vaak zo op EBay; met name uit die landen. Zeker de moeite waard!

      Verwijderen
  3. Dit is één van mijn favoriete kleuren! Wat een koopje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is echt super mooi! En oh mijn jaloersheid op je mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje!! Erg zomers ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It really is a beautiful summer color!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kleurtje ♥ ik heb nog nooit iets bij ebay besteld, maar zo te zien moet daar binnenkort maar eens verandering in komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja! Het is wel verslavend hoor...! :-)

      Verwijderen
  8. Mooie kleur, apart flesje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het flesje vind ik ook erg mooi!

      Verwijderen
  9. Very pretty shade and the finish is great too!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****