Holika Holika - Deep Turquoise


Laatst heb je het andere, koraal/ oranje kleurtje kunnen bewonderen van dit merk. Vandaag laat ik je Deep Turquoise zien.
Ik kwam dit merk tegen op EBay en was erg benieuwd. Voor de prijs die ik heb betaald vind ik het een goede kwaliteit lak! Vind 'm wel iets lastig lakken. Maar hij droogt snel en de dekking is prima met twee lagen.





Het is een mooie, diep blauw/groene lak (de foto geeft meer blauw weer)  De glans is ook erg mooi, de foto's zijn genomen zonder topcoat! Deze Holika Holika lak heeft wel een dun kwastje. Maar ik denk dat ik nog meer van dit merk ga aanschaffen! Niet gedacht dat ze zo mooi en goed zouden zijn. Kijk voor de prijzen en verkoper bij mijn andere artikel over de Holika Holika's!

Wat vind jij van Deep Turquoise?





21 reacties:

  1. Deze lak is mooi. Ik heb onlangs een soort gelijke kleur gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel erg mooi, en die glans <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet verwacht van zo'n lak, maar de glans is echt prachtig!

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kleur blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf he? Erg mooi voor zo'n prijsje ook!

      Verwijderen
  4. Love the color, but that shine is amazing. Did you used a top coat or not?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No I didn't! No topcoat! The shine is amazing... :-D

      Verwijderen
  5. It looks very pretty on you - but the name is a bit off for this shade I think :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Know what you mean, think that's the fault of my camera :-( Is having a hard time to show true colors... ;-)

      Verwijderen
  6. Heel mooie kleur en wat een glans!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Howly Jempie! Die glans! Zooooo mooi :O

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie glans heeft dat lakje! De kleur is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toen ik het potje zag vond ik hem tegenvallen, maar op je nagels vind ik hem prachtig.! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een apart maar tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****