Graceful Coral - Nail Art


Vandaag laat ik jullie de nail art zien die ik gemaakt heb op het Holika Holika lakje. Weer een beetje freehand, lekker beetje droedelen met een kwastje.
En met rechts op mijn linkerhand is dit echt een stuk makkelijker om te doen! Ik wil vaker van zulke nail arts maken.





Heerlijk om te doen! En het wordt zo lekker vrolijk! Paar rhinestones erbij (van de Action) en klaar. Uiteraard heb ik, net als anders, de tekeningen met acrylverf gemaakt.

Wat vind jij van Graceful Coral nail art?





17 reacties:

  1. Je nail art is echt prachtig! Knap om zo uit je losse hand iets te maken Waarom gebruik je acrylverf i.p.v nagellak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ook erg leuk om te doen. Ik gebruik acrylverf omdat ik dat makkelijker en preciezer werken vind.

      Verwijderen
  2. Wauw, dat dit gewoon wat gedoodled is is zo goed! Het ziet er super uit en heel gedetailleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur oranje! Ik vind zwart en zilver ook erg mooi zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, that's really pretty and so summer-y!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie gedaan, het straalt echt een zomergevoel uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooi gedaan! Kijk dit is nou nailarten! Niks plaatje stempelen, maar zelf tekenen! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie nailart is het geworden, echt knap dat je het zo uit losse hand kunt maken, het staat ook heel zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal vet. Heb gelijk zin om te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kunstwerk heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige nail-art!

    www.writingmonique.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW! Dit zijn dingen die ik niet zo goed kan dus ik vind het alleen maar knapper en mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****