De leukste WK nagels


Het is zo ver. Nederland speelt vanavond! Zoals het nu staat ga ik samen met mijn zus in een café hier in de buurt de wedstrijd kijken.
Niet dat ik het anders zo vreselijk zou missen om heel eerlijk te zijn... Ik ben niet echt van de voetbal namelijk. Geen interesse en kijk er ook niet naar. Maar voor de WK's (en EK's) maak ik graag een uitzondering.

Erg benieuw hoe ver we gaan komen! Ik ben online op zoek gegaan naar wat leuke voetbal nagels. Misschien ter inspiratie?






Je herkent ze ongetwijfeld, de nail art van BeautyNailsFun


Of de nagels van MissEvie :




En ik heb zelf ook keer voetbal nagels gemaakt! Geen idee meer wanneer, (volgens mij met het EK) maar die zet ik ook in dit rijtje. Hele charmante foto... ;-) 


Ik ben benieuwd hoe we gaan spelen vanavond. Wat denk jij? Ik zou het echt niet kunnen zeggen. Dan zou je toch al wat verstand van de spelers moeten hebben en weet ik veel allemaal.



In in ieder geval veel kijkplezier, geniet er van! We zien vanzelf hoe ver we gaan komen op den duur en of er nog meer nail arts gemaakt gaan worden :-)





17 reacties:

  1. Haha leuk :D wat zijn we lekker in de stemming he :) Ik durf niet te zeggen of we winnen, maar Spanje is erg lastig.. let's hope for the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie :) zelf ben ik ook niet zo van het voetbal maar goed. Eens kan geen kwaad toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zitten leuke ideeën tussen. Ik hou ook niet van voetbal maar ik ga zeker kijken naar Nederland. Ik zal ook alle andere wedstrijden kijken omdat mijn vriend gek is op voetbal en echt elke wedstrijd wilt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe ideetjes! Have fun vanavond. En laat ze zich eerst maar eens bewijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel meid! <3 Jij ook als je gaat kijken!

      Verwijderen
  5. Die met gras zijn wel heel erg fout, en daarom zo leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zitten echt mooie tussen. Heb net mijn nailart na een uur lakken verknald.... Oranje it is....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie, die met het gras ziet er grappig uit haha, veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is helemaal goed gekomen, wat een wedstrijd! Heerlijk!

      Verwijderen
  8. The one that looks like a grass are amazing!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke inspiratie!
    Ik heb ook net een wk nail art gemaakt, maar deze zien er echt prachtig uit!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****