Color Camouflage - Nail Art


Camouflage nagels, zo af en toe zie ik ze voorbij komen. Via Instagram zag ik weer een voorbij komen en wilde ze nu ook echt gaan maken! Even nadenken over wat voor kleurtjes en here we go!
Ik heb besloten te gaan voor een mooie groen/blauwe lak van Rimmel, een zacht blauwe van Sally Hansen en een witte van W7. Mijn nagels heb ik allemaal gelakt met een oranje/ koraal kleur van Holika.

Een kwastje is verder eigenlijk het enige wat je nodig hebt! Je tekent camouflage patronen op je nagels met de verschillende kleuren en klaar is het!




Mijn rechterhand met zijn zielige wijsvinger nageltje :-)


Ik vind het zo leuk geworden! Waarom de standaard marine groene of blauwe kleuren aanhouden als het zo ook kan? Al vind ik die kleuren ook erg mooi. Je zal zeker aandacht krijgen met deze nagels ;-)

Wat vind jij van deze kleurrijke camouflage nail art?






25 reacties:

  1. Ja gaaf, ik vind dat ook. Dus heb zelf ook al eens blauw gedaan. Okay dat is dan weer marine. Maar goed, why not! Buiten die kaders is het veeeeeeel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt mij ook leuk, om nog eens zo'n blauwe te maken! Dank je wel Sandenova :-)

      Verwijderen
  2. Deze is echt leuk, en goed gelukt! Mooie kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vond ik ook wel leuk bij elkaar passen :-)

      Verwijderen
  3. Heel mooi gedaan.
    Leuke kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je hebt dit zo netjes gedaan! Ziet er super mooi & professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, die kleurencombi is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's really pretty, a great take on a camouflage mani!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Als je er een rode touch aan had gegeven had je nog mooie WK nagels gehad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke kleurencombinatie! Echt heel tof.
    Ik denk dat wit - geel - roze ook wel een leuke combi zou zijn trouwens, hint hint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wit geel roze... lijkt mij ook leuk!! Dank je voor het idee!!

      Verwijderen
  9. Wat leuk gedaan alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow meis dat heb je tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook erg leuk om te doen! Dank je wel :-)

      Verwijderen
  11. Heel erg leuk gedaan, leuke kleuren combi! :) mijn wijsvinger is ook heel zielig afgebroken..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk gedaan en het past ook goed bij het wk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a summer-y camouflage :). Looks great!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****