Catrice - ApHolo7


ApHolo7, wat een grappige naam voor deze prachtige holografische lak! Je kent inmiddels vast de holomania lakken uit de Luxury Lacquers collectie van Catrice. De zon laat het de laatste dagen wat af weten. Dan breng ik wel wat zonnigs via NailTalk! :-)
Ik ben zo blij dat ik deze gekocht heb een poos geleden. Ik twijfelde over de kleur blauw in het begin. Of ik dat nu wel zo bijzonder vond... Dus het lakje bleef eigenlijk maar wat liggen. Maar met het zonnige weer kreeg ik wel zin in die holo lakjes, dus vooruit. ApHolo7.






Check die macro shot! Hij is blauw, hij is wauw. Wat een prachtige holografische lak! Ik ben zo blij dat ik 'm wel heb aangeschaft. Go, Catrice!

Het was mooi weer de dag van de foto's. Mijn poezemeisje lag ook lekker buiten op het balkon. Af en toe een kleine prrr of miauw gaf aan dat ze het wel warm had...



Wat vind jij van deze ApHolo7 van Catrice?



20 reacties:

  1. Deze is echt mooi!!! Ik begrijp heel goed dat je er enthousiast over bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja en niet gedacht zeg! Vooral in het zonnetje...

      Verwijderen
  2. Tof dat je hem dan gelukkig uiteindelijk wel hebt, hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Stiekem heel blij dat ik 'm heb gehaald!

      Verwijderen
  3. Aahw wat een lieverd is ze toch! :)

    Uh en mooie nagellak hihi haha, nee dat macroshot is echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi lief he. Waar ik ben is zij ook. Jaaa die macroshot! Wil dat echt vaker gaan doen met bepaalde lakken.

      Verwijderen
  4. Vind deze lakken zooooo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the sun bathing cat :)
    And the polish too, I'm happy to own it myself :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. She's my all! Goes everywhere I go :-) Happy to have this polish as well!

      Verwijderen
  6. Oh wauw, echt bijna oogverblindend jong! Super mooi! En wat is je kat lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur! Je macro-shot is echt prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vraag me nu af waarom ik dat dan niet eerder heb gedaan hihi!

      Verwijderen
  8. Heb ze niet allemaal gekocht. Ze zijn zeker mooi, maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ze van een ander merk mooier zijn, net iets intenser.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love it en ik koester dit soort nagellakjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb deze ook hij is prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi en vooral glitterig blauw lakje haha. Leuk dat je hem alsnog hebt gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. blijf dit een prachtige kleur vinden

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****