Bourjois - 05 Corail Magique


Corail Magique, een veelzijdig lakje! Ik hou van lak met mooie shimmer of fijne glitter en piepkleine gouden flakies die het net wat extra's geven. En dan is dit een goede keus!
Want deze lak verrast je steeds weer. Net als een holografische lak waar je naar blijft kijken. Buiten in de zon geeft ie denk ik wel zijn 'true color'. Binnen in huis lijkt ie absoluut meer oranje. Buiten in de schaduw is ie meer roze. Ik werd dus steeds verrast door de tint. Iets wat ik niet had verwacht!

Met twee laagjes is deze beauty volledig dekkend. Het kwastje is dik en plat wat ik op zich wel prettig vind lakken. Geen klachten omtrent dit lakje! Ook de houdbaarheid is top.




Ook buiten heb ik foto's genomen. De foto in de schaduw heb ik van mijn Instagram gehaald, die geeft de kleur echt perfect weer!




En ook deze lak verdiende een macro foto. Zo heb je wel een idee van de prachtige shimmer of eigenlijk flakies in deze lak van Bourjois. Ik ben blij met deze aankoop en zal er zeker nog van genieten deze zomer. Hij is zo veelzijdig!

Wat vind jij van Corail Magique? En vinden jullie het leuk zo'n macro shot te zien?





16 reacties:

  1. Dit is inderdaad een veelzijdig lakje. Ik vind deze heel mooi. Ik vind macro shot zeker een toegevoegde waarde, je ziet nog beter de details van het lakje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! Dan houden we die macro er in :-) En hopelijk in de toekomst met nog een veel betere camera!

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig lakje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, just look at that shimmer - it's so gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een hele gave kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben echt jaloers op je nagels hihi. De kleur vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie zomerse kleur. Wat leuk die macro shot foto, nu zie je ook echt de shimmer van het lakje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer een voorstander, leuk! Zal vaker een macro shot plaatsen :-D

      Verwijderen
  7. What a pretty colour! I love the shimmer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel erg mooi!! Bijzonder dat een lak zo veelzijdig kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie lak en shimmers! Ik vind de lakjes van Bourjois altijd zo fijn lakken, perfecte kwastjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh, die shimmer! Geweldig! En yay voor macro's.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****