Willing IKAT- nail art


Vind het vaak zonde om een nail art te maken op rode nagellak. Vind het al zo'n statement op zich! Maar ik wilde nu het roer omgooien. Het is vrij donker geworden, maar zeker mooi.
De OPI lak, Thanks a Windmillion, en Beige Boheme van L'Oréal heb ik bewust gekozen om de nail art toch iets lichts te geven. Anders zou alles wegvallen in de donkere lak van China Glaze. Verder heb ik acryl verf gebruikt en uiteraard een topcoat.

Met een kwastje en het voorbeeld van mijn vorige Ikat nails aan de slag gegaan!






Zo blij met het resultaat! Beetje lastig te fotograferen met weinig daglicht. En sommige foto's zijn links onder wat wazig. Dit heb ik niet bewust gedaan maar mijn lens was vies en daar kwam ik later pas achter. Handig! Maar kon de foto's gelukkig wel gebruiken.

Wil je mijn vorige Ikat nail art ook bekijken? Klik dan hier.

Wat vind jij van mijn Willing Ikat?

** Volg mij op Facebook, Twitter en Instagram! **


21 reacties:

  1. Vind dit een supergave kleurencombi!
    Deze nailart staat ook nog op mijnmto-do list!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ben benieuwd naar jouw Ikat nails!

      Verwijderen
  2. I absolutely love the ikat design and the colors you used for it. I didn't made this style from about one year, I might do it too...now seeing yours hoe beautiful it look, I am in the mood to do one too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I sure hope you do!! Curious after the result!

      Verwijderen
  3. Mooi! Die rood is er echt een hele goede ondertoon voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja en dat had ik echt niet gedacht in het begin!

      Verwijderen
  4. Mooi zeg! lijkt een beetje op pauwen veren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat zie ik er ook wel in...

      Verwijderen
  5. Wauw meis! Dit is echt een geslaagde nail art. En hoezo niet op rood... Het is echt prachtig zeker met deze kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja echt niet gedacht dat het resultaat zo mooi zou zijn!

      Verwijderen
  6. Wauw!! Perfect, zelden zo'n mooie gezien! Kleurencombi is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Lisanne! Dank je wel!

      Verwijderen
  7. It looks very beautiful, I love the colors you used too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die is echt heel mooi gelukt! Heel mooi met de rode kleur als achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt heel mooi geworden op die rode kleur!
    Goed gedaan, deze ikat is heel mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, dat heb je echt prachtig gedaan. En je hebt er ook de perfecte nagels voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw..! Wat een prachtige nail art! Mooie kleurencombi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****