Trind - CC123


Leuk, zo'n lakje met een een halve rol plakband er om... Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin gehad er af te peuteren. Dus dan maar zo, niet zo heel mooi maar oke. Het lakje is daarin tegen wel mooi! Bij de Etos waren ze in de sale, dus meenemen maar voor de helft van de prijs!
Dit is mijn tweede Trind lakje die ik heb. Normaal gesproken vind ik het echt te prijzig!
Jammer genoeg hebben de lakken geen naam. Alleen een nummer.

Hij dekt in twee laagjes! Vond het wel een beetje lastig lakken. Op LinvanT las ik toevallig dat het "cuticle drag' heet waar ik last van had. Betekend dat je de lak er weer mee af haalt op het moment dat je met je kwastje de beweging naar beneden maakt. Als hier sprake van is kun je dat vaak zien op de nagel bij de nagelriemen; de lak is daar dunner dan op de rest van de nagel of je ziet de nagel er zelfs doorheen.

Op naar de swatches.





De glans van dit lakje is erg mooi; komt ook door de shimmer die er in zit. Ondanks het lastige lakken vind ik 'm wel de moeite waard. Hou sowieso van paars en donkere lakken.

Wat vind jij van deze Trind lak?



24 reacties:

  1. Heel mooi kleurtje dit ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van het lastig lakken maar ik vind het toch een leuk kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker jammer, maar heb het er toch aardig op gekregen gelukkig ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een mooi kleurtje, inderdaad vervelend die plakband!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja kost je weer je nagels of je nagellak om het er goed af te krijgen :-(

      Verwijderen
  4. plakband op een product vind ik echt verschrikkelijk, maargoed "aangerande" make-up vind ik ook niks. erg mooie kleur ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die glans van de nagellak op je vingers is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kleurtje zeg! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw...is echt een supermooie lak. Ik heb geen gewone trind lakken want hier zijn ze nooit afgesprijsd helaas,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow die is gaaf, staat je ook erg goed!
    P.s: Ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award op mijn blog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige intense kleur <3 Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige kleur en wat een supermooie review <3

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love how smokey this one looks, like a thin wail of smoke is over it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje! Wel wat donker voor de zomer

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****