Romantic - Nail Art


Ik vond 'Romantic' wel passen bij deze nail art. De decals kreeg ik bij een pakketje dat ik op EBay had besteld en hoewel ik eigenlijk nooit decals gebruik, is het wel zo leuk!
Ik heb ze liever dan stickers omdat die veel dikker zijn. Een decal is een heel dun plastic plaatje die je eventjes losweekt van het karton door middel van water. Je maakt je nagel eventjes nat en dan plaats je de decal op de plek die je wilt. Even deppen met een tissue en hij zit goed vast.

'Crinoline' heet de lak van Sally Hansen. Vind ik zo'n prachtige lak; hij is niet wit, maar heel licht roze. Ik heb 'So Suit' van Catrice gebruikt; een matte grijze lak. Stud er bij en klaar was ik ;-)







Ik heb van deze nail art genoten. Hij's lief en rustig! Was wel snel klaar, dat was even wennen haha. Ik kwam er achter dat ik nog meer decals heb liggen, dus misschien maak ik binnenkort wel weer eens wat met decals. 

Wat vind jij van mijn Romantic Nail art?





24 reacties:

  1. Wauw echt zo mooi! Die bloemetjes zijn echt schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem leuk! Mooie combinatie met een accent nagel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super mooi! :) Heel elegant maar toch super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg romantisch! Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, mooi! Ik vind de combi zeer geslaagd! Ik moet ook nodig weer eens decals gebruiken. Maar eerst mijn nagels maar weer eens laten groeien... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief was ook het woord wat in me op kwam bij deze nailart. Echt heel leuk. En mooie kleuren combi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, super mooi! De bloemetjes maken het helemaal af.
    Liefs, Bo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je decals echt geweldig! Zo mooi en subtiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dit is echt mooi! Zo zacht en inderdaad erg romantisch, en vooral ook heel mooi en precies afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's really sweet and the pink heart on the grey completes it all so well and bring it together - beautiful result!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt prachtig! Die accent nail past er echt perfect bij. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You really have amazing nails, great shape:)
    That's mani's beautiful, totally romantic:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. volg je nu ondertussen al een tijdje, leuke blog ;) ook deze nail art vind ik erg geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel romantisch, super mooi gedaan weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Het steentje maakt het af

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw meis dat heb je tof gedaan! Bloemetjes vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw erg mooi! Het ziet er heel schattig uit. Ik vind waterdecals ook altijd erg leuk om mee te werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat mooi, net echt geverfd lijkt het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****