Purples - Nail Art


Dit is eigenlijk een vrij simpele nail art. Twee verschillende kleuren paars, en twee kleuren acrylverf. Wou het rustig houden, elegant. Heb de donkerpaars van Trind gebruikt (die zag je een paar dagen geleden online!) en de paarse pastel kleur van Essie, Bangle Jangle.
Ik doe vaak ook elke nagel een patroon, of alleen een accentnagel. Op Instagram zag ik verschillende nail arts voorbij komen die de middelste twee nagels bewerkt hadden. Leek mij ook leuk!






Ik heb met een lang dun kwastje een paar strepen getrokken over mijn nagel. Toen heb ik witte blaadjes getekend met een ander, dikker kwastje. En met heel lichtroze ben ik over het witte blaadje heen gegaan. Het is op camera nauwelijks te zien, in het echt iets beter. Vind het leuk geworden! Ga vaker eens iets proberen op deze twee nagels.

Wat vind jij van deze nail art?



28 reacties:

  1. Wauw, echt prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooow echt SUPERmooi! Een carrière als nagelstyliste zou jij lachend aankunnen Miriam! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief!! Dank je wel Margo, zou een droom zijn die uitkomt!

      Verwijderen
  3. SandeNova10:13

    Kijk nou wat mooi! Dit is pas nailarten!
    Freehand rules!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi! Leuke Kleurtjes heb je weer gebruikt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just lost my heart, this is sooo beautiful <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw that is so sweet! Thank you so much Maria!

      Verwijderen
  6. Ze zijn erg leuk! De kleuren combinatie is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind m super en idd leuk met 2 accentnagels

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, die pastelkleur is heel erg mooi. Leuk voor in de zomer!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer heel mooi gedaan, wauw!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die takjes zijn echt helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Paars, mijn lievelingskleur en wat een mooie nail art heb je er weer van gemaakt zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave nailart! Die donkerpaarse kleur is gaaf zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing design! I love it:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gedaan. Mooie kleuren combi. Ik doe de laatste tijd ook 2 accentnagels, ringvinger en duim maar dit is ook leuk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw echt heel erg tof! Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze creatie vind ik ook super mooi! Kleurencombi vind ik ook heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oeh toffe combinatie meis!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****