NailTalk Winactie! - GESLOTEN -


Yes! Nu eindelijk weer eens een leuke actie! Heb wat dingetjes bij elkaar gespaard de afgelopen tijd en een envelopje samengesteld.
Zit alleen een addertje onder het gras. Dit is niet zomaar een winactie. Althans, niet voor iedereen. Lees verder...

Iedere blogger die een winactie heeft georganiseerd heeft zijn blog explodeert zowat. Allemaal reacties, van allemaal onbekenden. Super leuk natuurlijk, zo zet je je blog ook weer wat op de kaart.

Nadeel is dat de "hebbe-hebbers" onder ons meedoen en vervolgens ontvolgen ze je weer en hoor je nooit weer wat. En daar geef ik dan spulletjes aan.
Ik begrijp ook dat het nu eenmaal zo werkt! Dat weet je als je een winactie organiseert. Maar nu wilde ik het anders doen. Ik wil graag dit pakketje weg gaan geven aan mijn ECHTE volgers. Mensen van wie ik regelmatig een reactie zie verschijnen. Mensen met wie ik leuk babbel op Twitter. Mensen die interesse hebben in wat ik doe en maak. Dat hoeft niet te betekenen dat je elke dag of bij elk artikel een reactie achterlaat.

Ik ken ze. Stuk voor stuk! Naast Bloglovin' bekijk ik vaak mijn reacties. Ik klik op de naam van diegene die heeft gereageerd om een kijkje te nemen op haar blog, wat ik erg leuk vind te doen.

Je hoeft echt niet al heel lang NailTalk te volgen, daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om bekende volgers, die dezelfde passie delen als ik. Wees niet bang, je weet wie je bent en in hoeverre je NailTalk kent. En mij!

Kan jij jezelf daar in vinden? Doe dan mee!!
Het is echt geen super pakket trouwens... Het gaat om lakjes die ik bij de Action heb gescoord, decals, brushes, studs... Allemaal leuke nail art spulletjes.


Dus meiden slash lieve volgers, doe je mee? Ik sluit de winactie over een week; 9 mei 2014.

Hoe doe je mee?

* Ik zou het heel leuk vinden als je me volgt op Instagram, maar dat is niet verplicht.
* Laat een comment achter hoe ik je kan bereiken; dus een email adres, of je Twitter account bijvoorbeeld. Zo kan ik je laten weten of je gewonnen hebt!

Succes!!




16 reacties:

  1. Good for you!! Zo te zien heb je erg leuke spulletjes verzamelt! Veel spulletjes heb ik al dus als je er iemand anders blij mee kan maken die deze spulletjes nog niet heeft zie ik dat liever gebeuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slim idee zo! De reden waarom ik nooit meer winacties hou is inderdaad een lading aan onbekenden die daarna toch weer verdwijnen.. alleen voor het hebben. Zo jammer! Ik doe dit keer graag mee, je hebt een erg leuk pakketje samengesteld! Ik volg je uiteraard al een tijd via instagram en je weet hoe je me via twitter kan bereiken! :D (@NailartCreation).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Especially 4 you" Ik werd stiekem een beetje blij van dat berichtje! :)
    Ik doe graag mee, het zijn super gave spulletjes waarvan ik de meeste niet heb (zie ik nu!)
    Ik volgde je al op Instagram ^_^
    En mij Twitter is @protect_nails

    Ik wens iedereen veel succes en heel erg bedankt voor je leuke winactie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er uit als een superleuk pakketje!! ik doe mee!! Leuk dat je weer een winactie doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geef je groot gelijke!
    Leuke spulletjes heb je verzameld. I'm in!
    En je weet mij te vinden op twitter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je :)
    Ik zou wel graag meedoen, op twitter ben ik te vinden als @squeakynails

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt helemaal gelijk! Handig dat je het op deze manier doet. Ik doe heel graag mee met je winactie. Het pakket ziet er super leuk uit!! Ik volg je nu op instagram. Ik doe niet zoveel met twitter maar mijn emailadres is infnails@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah super leuk en ik doe mee! Mijn emailadres is mariska.groot@hotmail.com :)
    Heb hem ook geliked op Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is heel goed van je deze winactie op deze manier. Ik volg je al via Blogger en zal ook bij Bloglovin gaan doen. Instagram heb ik niet. Nou ik waag ern gokje, mijn e-mailadres is remptlonneke@gmail.com liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een erg leuk pakket dat je hebt samengesteld! Ik moet ook nodig eens een winactie houden, veel te lang geleden. Het is inderdaad wel jammer dat onbekenden vaak meedoen.
    Ik volg je op Instagram, daar is mijn gebruikersnaam jaudiths en ook op Twitter daar ben ik JudithR8 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg leuk idee en een erg leuk pakket lijkt mij. Helaas val ik dan wel af om mee te doen. Ik heb geen twitter en ik reageer bijna nooit op berichten, ook niet bij anderen. Ik heb ook geen instagram. Het enige wat ik wel doe is met mijn eigen nagelpagina regelmatig een winactie houden, maar dat is de enige voorwaarden waar ik aan voldoe. Dus ik wens iedereen die mee doet erg veel s6. Ik blijf natuurlijk wel je pagina liken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat super leuk/lief je berichtje! Werd er helemaal blij van thanks :) Hartstikke lief, vind je blog ook heel leuk en jou als persoon ook natuurlijk ;) Geen idee hoelang ik je al volg, maar toen je laatst je 'van toen naar nu ' nailarts liet zien, herkende ik er aardig wat van hihi.
    Vind het ook erg leuk om je nailarts te zien en hoe je hiermee experimenteert en in vordert; herken er veel van mezelf in.
    Nou kan wel een uur doorkletsen hier, maar uh volg je via Instagram en doe graag mee! En die blauwe feathers zijn onwijs gaaf zeg, heb je die van Ebay?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt meid! Zo waar als het maar zijn kan. Ik merk het ook, en het is inderdaad jammer. Maar ik doe mee natuurlijk. Je kent me wel ;-) Mooie lay-out van je blog btw. Ik zit nu ook weer iets nieuws te zoeken voor mijn blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O dat lijkt me wel leuk om mee te doen...
    mijn naam is Leila ;), je kan me bereiken op leopardxlipstick@gmail.com of op onze blog http://leopardxlipstick.blogspot.be! (de blog is met 2.. daarom dat ik even mijn eigen naam vermeld hihi)
    ♥ followed you on insta
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. slim van je :)
    Ik volg je al een tijdje via bloglovin maar zet zelden reactie
    niet persoonlijk ofzo ;)
    maar snap wel wat je bedoeld. Heb geen blog maar een fb pagina met juweeltjes en daar is het ook altijd het zelfde met give aways. Zodra je bekend maakt wie er gewonnen is gaat het cijfertje weer naar beneden :(

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****