Nail Art Tutorials


De tutorials zijn niet van mij; dat als allereerst! Ik zag een leuke voorbij komen op Facebook en zo kwam ik op dit idee eigenlijk. Wat je op de afbeelding ziet? Een van mijn lades met de meeste nail art spulletjes!
De andere lade zit vol met nagellak (hij is ook wel erg zwaar aan het worden...) en ik heb nog een doosje met lakken die ik nog niet heb gedragen. Maar terug naar de tutorials... Soms komt er een nail art voorbij en dan denk ik te weten hoe die gemaakt wordt. Soms denk ik echt te moeilijk en blijkt het zoveel makkelijker te kunnen...

Daar zijn deze tutorials dan weer handig voor. In 1 plaatje staat weergegeven hoe je de nail art moet maken. Ik zocht een paar op via Google en verzamelde ze in een post voor jou.

Enjoy!














Heb je iets gezien waarvan je nu denkt; dat ga ik ook maken? Laat het me weten in de comments!



11 reacties:

  1. Rozen, waaier, ombre en hartjes nailart, die wil ik zeker nog eens proberen! Leuk bij elkaar gezocht! Ik hou van nailart! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De splatter nails met een rietje heb ik al eens gemaakt, zo leuk om te doen!
    Ik ga binnenkort de Cartoon Nails proberen, dat wil ik al zó lang doen alleen komt het er maar nooit van! :D
    Morgen ga ik ze doen, dat beloof ik nu aan mezelf! :D

    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die roosjes van het 1e voorbeeld wil ik altijd nog een keer maken. Verder blijf ik het werken met een fanbrush leuk vinden..al doe ik dat maar zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blue stripes are the best! Or at least something that I can do:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah super leuk! Ik zie ze ook vaak voorbij komen op Facebook en sla ze dan ook op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dit. Zo lijkt het heel makkelijk. Ik wil zou die met hartjes willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love nail art, sommige zijn echt heel erg leuk!
    Die met die fanbrush vind ik heel gaaf.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind die met die bloemetjes zo lief! Ik wil het snel een keer proberen, als het lukt hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nailart tutorials zijn altijd super handig! Die eerste met de roosjes vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****