H & M - Pink


Van de lakjes die ik heb van de H&M is dit wel mijn favo kleurtje. Het is wel een oud lakje, dus helaas niet meer te verkrijgen. Maar hij is zo mooi, wil 'm nog eens met je delen.
Het is echt zo'n snoep kleurtje. Zo'n kleurtje waarvan je bijna verwacht bij het lakken dat je een zoete geur tegemoet gaat komen van een aardbeien/ framboos snoepje! Dat is helaas niet het geval.

Zacht rose, met een gouden shimmer erin. En man, wat hou ik van shimmer! Maakt een lak meteen zoveel meer bijzonder. Op naar de swatches!





Vind het zo'n mooi en lief kleurtje! Dekt in twee laagjes en de topcoat geeft 'm nog een extra shine. Hij is al vrij stroperig en weet niet hoe lang ik 'm nog kan gebruiken zonder verdunner. Maar zolang het nog kan, blijf ik 'm zeker af en toe dragen.

Wat vind jij van deze roze lak van H&M?



18 reacties:

  1. First I saw the bottle I thought it is a lip-gloss, but I knew it cant be, you always show us polishes :) The color is so pretty and classy, how can I not like it! It looks great on your nails!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, die is mooi! Ik dacht eerst ook dat het een lipgloss was, vanwege die mooie gouden shimmers. Jammer dat ie niet meer te koop is.

    Ik kan trouwens niet meer met naam/url op je blog reageren... Is die optie verwijderd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker jammer dat ie niet meer te koop is, anders haalde ik nog een paar potjes :-)
      Het klopt, die optie heb ik weggehaald. Werd gek van de spam... En als ik zo'n spamfilter erop zet, dat je cijfers moet overnemen, dan krijg ik daar commentaar op... Jij nog ideeën?

      Verwijderen
    2. Aah, ik snap. Ik heb zelf Wordpress met een Askismet plugin die spam automatisch wegfilterd. Super handig, geen irritante cijfercode's of optelsommetjes. Maar ik heb helaas geen verstand van Blogger. :)

      Verwijderen
    3. Dat zou wel fijn zijn, zo'n automatische filter... Zal nog eens even rond kijken op internet of ik wat kan vinden daarvoor! Bedankt voor je reactie Lisanne!

      Verwijderen
  3. Toen ik de foto zag dacht ik ook dat het een lipgloss was; maar toen dacht ik Nailtalk? Nee! Nagellak! ;)
    Mooi kleurtje voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha je bent niet de enige! Lisanne dacht het ook, dat het een lipgloss was :-D Zeker heerlijk kleurtje!

      Verwijderen
  4. Zeker blijven dragen inderdaad, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Kan het niet over mijn hart verkrijgen om 'm weg te doen!

      Verwijderen
  5. Mooi lakje, heel apart met die shimmertjes erin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh My! Wat doe je me aan! Hij is idd echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha! Ik hoop voor jou (en voor mij) dat ze 'm nog eens maken :-D

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige kleur! Ik vergeet altijd bij H&M naar de lakjes te kijken, moet ik toch echt een keer gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a pretty and subtle rose color...

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****