Freehand! - Nail Art


Verzin hier maar eens een  naam voor! Ik had echt geen idee. Meestal voeg ik iets uit de naam van een lak samen met de ander voor een naam, maar heb dit maar gewoon freehand genoemd.
Ik schreef al eerder dat ik meer met rechts wilde gaan werken. En dit was zo'n projectje... Wat is het heerlijk om dat te doen! Gewoon freehand wat tekenen op je nagels. Heel precies en het liefst met je neus er bovenop. Daar kan ik me pas echt van ontspannen.
Mint Apple Candy van Essie heb ik op mijn ringvinger en Bangle Jangle op mijn andere nagels;l die swatch zag je gister voorbij komen. Ik zou nog wat toevoegen aan die andere nagels maar vond het wel eventjes goed zo.






Mijn voornemen om dit gauw weer te doen ging de mist in toen de nagel van mijn wijsvinger brak bij het maken van bananencake (die de pijn wel iets verzachtte; hij was heerlijk!). Dus die moet weer aangroeien...

Maar dit was erg fijn weer te doen! Wil jij zulke nail arts vaker zien?




25 reacties:

  1. Leuk! Beetje damask-achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat is het! Damask! Dank je :-)

      Verwijderen
  2. De nail art is echt gaaf! Knap gedaan van je, ik zou het zeker leuk vinden om meer hiervan te zien. Wat zonde van je nagel, maar gelukkig bood de cake troost!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel :-( Hij is al aardig bij getrokken gelukkig. Groeit best snel!

      Verwijderen
  3. Erg leuk en goed gelukt.
    Ik heb maandag ook een nailart online staan waarvan ik echt geen idee had hoe ik hem moest noemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty and so many beautiful details on that accent nail, your very skilled!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt prachtig! Zo mooi symmetrisch ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fan van Lacquerstyle? Prachtig gedaan, zo gedetailleerd is niet voor mij weggelegd. En ja, graag meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoelt Kristin! Jaaaaaa absoluut! Zij is echt zo goed! Dank je wel Cindy! Hopelijk gauw meer :-D

      Verwijderen
  7. Ik vind dit prachtig gedaan, echt heel erg knap en tof! :) mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH MY!!! Wat een waar kunst werk heb je gemaakt! Lijstje erom en hij kan zo aan de muur! Echt super mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That is really beautiful - it's fun to paint freehand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow deze nagelcreatie heb je echt supermooi gemaakt! Ik vind dit freehand design echt heel mooi geworden!

    Ik vind je blog echt super mooi en leuk om te lezen ;)

    xxx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat prachtig gemaakt! Echt kunst inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gedaan! Ik wil dit zeker vaker zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow! diep respect en wat een prachtige art, de kleuren combinatie vind ik ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. knap gemaakt!! ik doe het je niet na

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****